LisaColli Skrevet 4. september 2006 #1 Skrevet 4. september 2006 hvordan er dette? ringte istad til den helsestasjonen jeg tilhører, men det var fullt.. okeeei, skal ikke jeg få gå til jordmor jeg da eller?
Lolita<3prins&prinsesse Skrevet 4. september 2006 #2 Skrevet 4. september 2006 Ring en annen helsestasjon. Jeg er ikke på kontroll hos jordmor som jeg "tilhører". Du har krav på jordmor, etter hva jeg har skjønnt.
LisaColli Skrevet 4. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 4. september 2006 ok. hun sa hun skulle sette meg på venteliste, sånn at hvis en jordmor i byen ble ledig, ble jeg kontaktet. hvis??!
Anonym bruker Skrevet 4. september 2006 #4 Skrevet 4. september 2006 hvor bor du? hvilket fylke / by?
Gjest Skrevet 4. september 2006 #5 Skrevet 4. september 2006 Så vidt jeg har fostått så er ikke jordmor noe du har krav på! Her i Trondheim f.eks er det 40% av alle gravide som aldri får jordmor! Rett og slett pga kapasiteten!
Anonym bruker Skrevet 4. september 2006 #6 Skrevet 4. september 2006 www.nidarosjordmor.no om du bor i trondheim og mangler jordmor ta kontakt her å få time til unn dahlberg. dette koster deg ingenting, da hun sender regningen til trygdekontoret fordi alle har krav på gratis svangerskapskontroller. hun har fødselsforberedende kurs på kveldstid, men de må en betale for(frivillig)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå