Gå til innhold

Oktober: Hva gjør dere oktoberjenter i ventetiden?


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg har begynt å brodere adventskalender nå. Er fullt sykemeldt, og noe må en jo gjøre for å få dagene til å gå. Egentlig er jeg ikke god med nål og tråd i det hele tatt, men det går overrakende bra enn så lenge. Håper den blir ferdig til desember da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er fullt sykemeldt pga bekkenet, så jeg får ikke beveget meg så mye.. men jeg går til fysio 3 ganger i uken, rydder og vasker, bimmer, ser frokost tv, baker litt, lager "bedre middager" også i ukedagene. Treffer veninner, tar små shoppingturer, osv...

Dagene fyker!!! Skjønner ikke hvor tiden blir av.

Ja så sover jeg litt på dagtid, sover bedre da enn på natten..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bimmer, ser for mye på tv, får innimellom besøk av venninder (sånne dårlige venner som alltid har med mat, selv om jeg har gått opp over 20 kg.. :) ) og det er stort sett det jeg får til på grunn av bekkenløsning, hevelser og alle andre gravidproblemer. (ja jeg tror jeg har fått alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tatt det med ro siden tidlig i sommer, på grunn av fare for prematur fødsel. Har stort sett ligget på sofaen og lest bøker. Har vært veldig lite på farten, av fare for å sette i gang fødsel. Nå er jeg temmelig rastløs, men tør ikke annet enn å ta det med ro en stund til.

 

Kan ikke gjøre stort av husarbeid før vonde kynnere tar tak, så jeg har fått beskjed om å la være. Vanligvis ville jeg vært kjempeglad for å slippe unna husarbeid, men når man stort ligger på sofaen hele dagen føler man seg temmelig udugelig. Synes ikke det er spesielt morsomt å kommandere resten av familien til å gjøre ditt og datt heller.

 

Det med å brodere adventskalender var ingen dum idè. Må jo få egen kalender lilleprinsessa også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber... er 40% sykemeldt og bruker de "fridagene" til å hente meg inn igjen for å greie å jobbe mer. Det har gått greit til nå, men nå begynner jeg å kjenne det ja, håper tiden frem til permisjonen går fort!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jobber jeg... Går av med fødselspermisjon om to-tre uker.. Har sååå mye jeg må få gjort før lillegutt kommer...Men dagene bare flyr...(Selv om det føles lenge til termin 15.okt..hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, jeg kjeder vettet av meg. Syns tiden går treeeigt. Jobber 50 % og kan nesten ikke vente til permen begynner 1 oktober.

ellers syns jeg husarbeid er tungt (noen andre?) men må vel trå litt til...litt vel mange hybelkaniner hos oss nå....

 

Ellers er jeg veldig trøtt! Noen andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar studier ved NKI så jeg har en del å lese å lære meg. Men er slitsomt å gjøre det hele dagen.

Ellers ser jeg på tv,leser bøker,bimmer,planlegger litt til leiligheten og er litt sammen med venner når bekkenet sammarbeider ;)

Er bare 53 dager igjen nå, å jeg gleder meg faktisk til å kunne vaske gulvet igjen!

Nå skal jeg sy skjorta til gubben, var ute på byen for noen uker siden å havnet i litt bråk og sjorta revnet litt. Så må vel fikse det nå jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber, jobber og jobber. Er fortsatt i 100% jobb (og mer enn det også) og trives med det. Formen er meget bra. Litt vondt i ryggen til tider, men ikke noe som jeg plages med til daglig (kun når jeg har ligget lenge i samme stilling)..Har nå 3 uker igjen å jobbe, så jeg skal vel klare meg til da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter veldig med bekkenløsning så mine dager bruker jeg til fysioterapi, ligge på sofaen, vaske litt, rydde, handle, bimme, se tv, og så prøver jeg å gå en liten tur til dagen.

 

Ganske kjedelig egentlig, ville mye heller vært i jobb. Føler snart jeg får liggesår av å ligge på sofaen... Men helsa først, vist jeg stresser mye kommer jeg meg ikke ut av senga en gang...

 

Ja ja, 50 dager igjen nå... Klarer vel de siste dagene uten å klage FOR mye :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har også broderiet vært fremme, de andre barna har både brodert strømpe og kalender, så det pusler jeg litt med. I tillegg scrapper jeg en masse, koser meg virkelig med det når barna er i barnehagen/på skolen. Holder på med å scrappe albumer til barna og har begynt å scrappe kalendere i julegaver. Husarbeid blir så som så nå som vi holder på med siste innspurt på påbygget...hjelper ikke mye lell. Også er jeg ikke særlig tess når det gjelder formen om dagen. Blir uvel hvis jeg anstrenger meg for mye, og da blir det ei god bok eller blad på sofaen. Har prøvd å unngaå tv'n, så så mye søppel på tv'n når jeg ammet de to andre...tenkte jeg skulle det sittestedet til babyen var kommet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...