Gjest Skrevet 4. september 2006 #1 Del Skrevet 4. september 2006 Legene vil ikke si det sikkert enda, da mensen min var uregelmessig og det ikke er så sikkert med ultralydbildene så tidlig. Vi har akkurat fått svar på morkake prøvene som måtte tas, etter at vi mistet tvillingene våre som ble født for ett år siden. De hadde en nyresykdom som var uhelbredelig. Prøvene var heldigvis gode men nervene er likevel litt tynnslitne. Våknet idag igjen med hodepine, å holdt på å svime av flere ganger i dusjen. Jeg måtte regelrett dusje med hodet mellom bena...!!! ;-) Fikk tatt meg en jerntablett å har siden drukket en liter appelsin juice, for jeg bare kan tenke meg at det er lav blodprosent som har skylda, siden jeg i tillegg fryser en del. Ellers er magen min ganske stor allerede, ser ut som jeg er tre måneder lengre enn jeg egentlig er, men det er bare kos så lenge barnet er friskt! Vi har så vidt begynt å glede oss nå, men tar ingenting for gitt... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6188764-begynnelsen-av-uke-12-kanskje/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå