Gå til innhold

Omvendt innbilt svangerskap.


~~¤April baby¤~~

Anbefalte innlegg

Tja,om det kan sies sånn da. Hi hi.

Jeg er gravid,men har overhode ingen symptomer.

Er i min 7 uke,og lurer egentlig på om jeg er gravid. Skal på UL 12 september,skal bli godt å få bekreftet det da. ;-) Jeg skal vel ikke klage,har ikke lyst til å "henge over do-skåla" heller da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da er vi to. Jeg sitter hjemme og er forkjölet, hadde en smule kvalme for noen minutter siden, men det er nok i samband med forkjölelsen. Ingen ömme pupper, svimmelheten er forsvunnet, ikke trött og sliten, annet enn igjen forkjölesen. Hadde "strekksmerter" i livmoren i helgen, men det kan jo kanskje ha en sammenheng med 7 timers trasking rundt i Berlin. Skal på ul 18 september. Skal bli deilig å se om det er noe som skjer, selv om tester og legen har sagt at jeg er gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og tre! :-) Kjenner omtrent ingenting. Er såvidt øm i puppene, har en sjelden gang mensmurring nå, og er ikke noe kvalm. Har vært litt uvel til tider, men går fort over og er i grunn ikke noe å snakke om. Er 6+4.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre at det ikke er bare meg :)

Er kun litt øm i brystene av og til, og litt trøttere enn vanlig (men ikke noe jeg ville tenkt over hvis ikke testen var positiv for noen uker siden..)

 

Tenker av og til at det er en fin drøm jeg snart våkner av, dette her.

Men, får nyte det slik det er - testen lyver jo ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åh, dette var litt godt å høre altså.....hvor tidlig slo testene ut på dere???

jeg har 15dagers forsinket mens nå, men ingen symptomer har ennå meldt seg... stress!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyt det så lenge det varer sier bare jeg ;)

 

Jeg kjente absolutt INGENTING før i slutten av uke 7. Lurte på om det var noe på gang i det hele tatt.

 

Så plutselig...... Har jeg hengt over doskåla siden nesten. Kvalme, brekking og spying i lange baner. + trøtthet, men det er deilig forhåld til kvalmen. er snart 10+2 i dag.

 

Ikke sikkert dere får noe slike ting da. Håper jeg egentlig for dere skyld. puh, jeg trøster meg med at det går fohåpentligvis snart over.

 

Lykke til jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spiren og meg.

 

Å nei,stakkars deg,det må være helt forferdelig,;-/

Jeg er i uke 7 til helgen,håper jeg ikke "joiner" deg,har ikke lyst på sånne symptomer,men siden det kommer litt senere til noen,så føler jeg meg ikke helt trygg.

Fatt mot,og ha troen på at du blir bedre om et par uker,da bruker formen og bli stigende. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bortsett fra trøttheten har jeg ikke noe særlig symptomer heller,

har ikke hatt kvalme med noen av mine hittil.

Synes det er greit nok, for andre symptomer kommer tidsnok det,

tro dere meg!!

Dere vil nok merke den lille leieboeren snart nok jenter :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...