Anonym bruker Skrevet 4. september 2006 #1 Del Skrevet 4. september 2006 Dina eller med Nora? Vi har en jente fra før som heter: Maha Elise Fi får en jente til, og jeg tenkte enten Nora eller Dina som fornavn... men mangler mellomnavn,, Noe tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. september 2006 #2 Del Skrevet 4. september 2006 Maha høres arabisk ut, vil du ha et arabisk mellomnavn, eller regner du Nora og Dina som "tokulturelle"? Er du på jakt etter et norsk navn? Av Nora og Dina tror jeg forøvrig jeg ville gått for Dina. Det er litt flere Nora'er rundt omkring i barnehager og klasserom... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. september 2006 #3 Del Skrevet 4. september 2006 Nora Elvine Dina Isabell Nora Mirabell Dina Aminda =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. september 2006 #4 Del Skrevet 4. september 2006 Stemme det, Maha er et arabisk navn. Jeg tenkte at Nora/Dina kan være den arabisk biten i navnet, og ha i tillegg en god norsk mellom navn. Dina Gyrid? Dina Ragna? Dina ....??? Enig ang. Nora vs. Dina. Dina er "tøffere", plus det minner meg om "Dinas bok" som jeg liker mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. september 2006 #5 Del Skrevet 4. september 2006 Nora Helene Nora Sofie Nora Amanda Nora Malene Nora Adele Dina Marie Dina Karine Dina Helen Dina Emilie Dina Mariell Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jippi74 Skrevet 4. september 2006 #6 Del Skrevet 4. september 2006 Nora Margrethe Dina/Nora Johanne Dina Helen Nora Louise Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. september 2006 #7 Del Skrevet 4. september 2006 Takk for innspill.... Hmmm... jeg liker Dina Helen Får se hva det blir da.... termin er i januar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anaina Skrevet 5. september 2006 #8 Del Skrevet 5. september 2006 Dina Elida/Ellida (norrønt) Dina Marte Dina Ingeborg Dina Solvor/Solvår Dina Solveig Hvis du skal ha et norsk mellomnavn ville jeg kanskje gått for noe "norskere" enn det internasjonale Helen/e/a? Men Elise er jo heller ikke "rotnorsk" Men det geniale med Dina er jo at det kan telle som både norsk og arabisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 5. september 2006 #9 Del Skrevet 5. september 2006 Takk takk! Solveig er fint også ( men det betyr husmor, gjør det ikke det?) Ingrid og Gyrid, Tone kanskje passer fint med også! Dina Ingrid Dina Gyrid Dina Tone ??? We'll see Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå