Lilje74 Skrevet 4. september 2006 #1 Skrevet 4. september 2006 ...svake modningsrier fra kl. 04 i natt.. Legen min mente i morges at jeg vil føde innen 24 timer, men på sykehuset mente de det kan ta lenger tid. Hodet har endelig festet seg og nå er det 7 minutter mellom hver ri. Smertene er foreløpig overkommelige... Riene varer ikke så lenge...
Venter tredjemann 18.09 :-) Skrevet 4. september 2006 #2 Skrevet 4. september 2006 Lucky you.... Når har/hadde du termin? Lykke til!!! Jeg vil også føde nå!!!! 14 dager igjen og veldig lei...
monicah Skrevet 4. september 2006 #3 Skrevet 4. september 2006 Heldig gris :-) Ser ut for at alle føder i puljer her, enten er det ingen eller så er det 2-3 stk. Kanskje jeg også kan få være med i denne pulja. Må skynde meg å få rier Masse lykke til :-)
Lilje74 Skrevet 4. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 4. september 2006 Takk! Jeg har termin i morgen faktisk... Hadde egentlig håpet på et par dager til til å ordne og styre, men skal jo bli både spennende å se vesla og godt å få det overstått... Vi skal antakelig kalle opp bestemor som har bursdag den 6. Hadde vært morsomt om det trakk ut så de fikk samme bursdag... men ikke egentlig likevel hvis det betyr at jeg skal ha smerter hvert 7'ende minutt frem til onsdag...
Venter tredjemann 18.09 :-) Skrevet 4. september 2006 #5 Skrevet 4. september 2006 Jeg vil også med i denne puljen i så fall.... Tror nemlig at magen snart sprekker....
lana<3 Skrevet 4. september 2006 #6 Skrevet 4. september 2006 Hadde du no åpning...?? Var du moden??Jeg ble lagt inn for overvåkning igår..og hodet har festet seg disse tre siste dagene...Jeg har også hatt modningsrier og hadde noen kraftige tak når jeg igår på sykehuset...(måtte ligge helt i ro på ctg-en og det laget dem bare kraftigere) mine kom med ti min mellomrom...men idag er de uregelmessige igjen... Var akkurat på tiden du da...kanskje blir det terminbaby på deg:)
Lilje74 Skrevet 4. september 2006 Forfatter #7 Skrevet 4. september 2006 Au AU... ikke sikker på om jeg vil være med likevel...
mor til prins Skrevet 4. september 2006 #8 Skrevet 4. september 2006 lykke til. jeg har 9 uker igjen jeg. sukk.
Gjest Skrevet 4. september 2006 #9 Skrevet 4. september 2006 Det er så mange som skal føde nå! Skikkelig spennende! Er ikke sååå lenge til det blir min tur heller, veksler mellom å glede meg villt og å grue meg kjempemasse og håpe det er leeenge igjen:-) Har termin 1. oktober, 27 dager igjen. Masse lykke til Lilje74!!
Propellen-74 - termin 09.09.06 Skrevet 4. september 2006 #10 Skrevet 4. september 2006 Åååååå...missunnelig!!! Ønsker deg masse lykke til!!!! Må være deilig å være i gang (altså, ikke smertene), men litt skremmende også. Hold oss oppdatert, da )
Propellen-74 - termin 09.09.06 Skrevet 4. september 2006 #11 Skrevet 4. september 2006 Hei Monicah, håper det snart kan skje for deg også! Er ikke du lenge over nå?
OktoberPrins kom 20.10 Skrevet 4. september 2006 #12 Skrevet 4. september 2006 Lykke til, tenk snart er du mamma:)
Lilje74 Skrevet 4. september 2006 Forfatter #14 Skrevet 4. september 2006 Takk :-) Dette begynner å bli litt skummelt... men ser ikke ut til at det endrer seg fort...
Lilje74 Skrevet 4. september 2006 Forfatter #15 Skrevet 4. september 2006 Takk, så lenge jeg får være hjemme er det godt å ha BIM :-)
Lilje74 Skrevet 4. september 2006 Forfatter #16 Skrevet 4. september 2006 Ja, det er litt ufattelig...
Bruse tobarnsmamma Skrevet 4. september 2006 #17 Skrevet 4. september 2006 Masse lykke til!! Så spennende!!
Gjest Skrevet 4. september 2006 #18 Skrevet 4. september 2006 Åh jeg blir misunnelig!!! Har termin i dag, men lillegutten min vil visst ikke ut:( Håper han kommer i løpet av denne uken...
Lilje74 Skrevet 4. september 2006 Forfatter #19 Skrevet 4. september 2006 Dette kan jo faktisk ta flere dager så hvem vet... kanskje kommer han før vår tulle :-) Au... der kom det en til... Fy søren! Og dette er bare begynnelsen! håper det ikke blir så veeeeeldig mye verre...
milde Skrevet 4. september 2006 #20 Skrevet 4. september 2006 Jeg vil også være i gang. Har termin på fredag og er klar som et egg. Fødte fem dager før tiden forrige gang, så jeg har vært litt innstilt på dette denne gangen også. har gått til modningsakupunktur og i dag satte hun også en nål for å sette i gang, uten at det ser ut til å hjelpe foreløpig............ Babyen ligger klar sier jordmora, så nå er det bare å få disse riene da. Misunner deg å være i gang. Lykke til! Hvor skal du forresten føde?
monicah Skrevet 4. september 2006 #21 Skrevet 4. september 2006 Ååååå så spennende at det skjer noe da :-) Skulle ønske det var meg. Håper du snart har babyen i armene dine :-)
Gjest Skrevet 4. september 2006 #22 Skrevet 4. september 2006 Så spennende! Ønsker deg masse lykke til!! Jeg kommer etter til Riksen om en ukes tid håper jeg.. håper jeg er klar da.. da er du hjemme og koser med baby! ..du får holde av et familierom til meg!!
Gjest Skrevet 4. september 2006 #23 Skrevet 4. september 2006 Massevis av lykke til med fødselen :0) Så heldig du er 58 dager igjen her...sukk...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå