Gå til innhold

ja da er testen kjøpt å tatt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Har du vært til skikkelig utredning også?

Vi har prøvd i 3 år, nå skal mannen ta sædprøven når han er hjemme igjen. Etter det er det time på prøverørs klinikken!!!! Men håper jo på å klare det selv siden vi har klart det før;-)

1 satt på 1 pp........... Rar natur........

Æsj og æsj. Dumme testen!

Tanta mi kom presis, midt på natta faktisk. Sleit med å få sove, så var oppe på do en tur, og der var hun jammen meg.

Ikke veldig skuffa, kroppen min var nok ikke klar for å bli gravid ennå, men jeg hadde jo håpet litt da.... Spesielt siden jeg ble forkjøla i går, da begynte håpet å stige.

Men, da er iallefall syklusen min nogenlunde normal, og EL-datoen som Fertility Friend satte på meg var rett, så da er det bare å sette seg ned og vente på neste EL. Den kommer nok litt tidligere neste gang, siden dette var min første pp etter MA'en, så rundt 21-22 har jeg kanskje EL igjen.

Har det skjedd noe hos deg i dag da? Tanta funnet det for godt å komme eller?

Klem

neida ikke et eneste tegn til at hun er på vei, blir så fustrert har så luft i magen om dagen å slimer masse skjønner ingenting her jeg sitter hehe.

får jeg ikke mensen innen i morgen blir det heller ingen lap 12 sept, så når jeg ringer sykehuset i morgen kommer jeg til å be om en ul så de ser om de ser noen spire eller at tanta er på vei, bare at hun er forsinket med en omvei.

hadde jo håpet på pos test denne pp.

gikk det bra med deg idag hos hun dama??

jeg som håpet på spire på oss begge nå

Annonse

Nei, jeg skal ikke tilbake til henne ennå, men jeg har fått urter som jeg skal starte på nå, istedetfor Pergo. Skal også stimulere EL, + masse annet (se Drammenstråden på 2. tri). Skal gå på urtene en stund, og så skal jeg tilbake til henne, for akupunktur. Håper jeg bare trenger en pp til, for det blir litt dyrt i lengden....

Håper tanta di finner veien snart da, så ikke hele tidsplanen din ryker. På hvilken syklusdag skal du helst ha lap? Når jeg skulle ta røntgen fikk jeg beskjed om at det måtte være på dag 1-10, men helst så nært opp mot dag 10 som mulig. Det ble dag 11 hos meg, men det sa jeg ikke til dem..... Vet at jeg alltid har sen EL, og det var den de var redd for å treffe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...