Gå til innhold

Hva med en ny presentasjonsrunde?

Anbefalte innlegg

Ser det er en del nye her:) kan starte jeg... Er 22 år, forlovet med verdens beste mann:) han er 32. Han jobber heltid, jeg er student og jobber deltid:) Vi bor i trondheim og er i vår 5. pp... :) håper indelig at vi blir gravide snart!!!

Hva med dere jenter?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6188498-hva-med-en-ny-presentasjonsrunde/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 22, min forlovede er 30. Vi bor på sørlandet og jobber begge fult. jeg sluttet på p-pilla i mai og tenkte ting ville ta tid. Ble gravid uten at mens kom tilbake, men mistet 5 uker på vei. Nå er vi da i 3pp etter at jeg hadde SA. Håper virkelig ting skjer denne mnd, har IKM til onsdag 6.9. Spennende!

Jeg er 21 fra Østfold... Er forlovet med go'gutten min på 23. :) Jeg jobber deltid og han heltid... Han har en kjip jobb, ukependler til Molde, så jeg er mye aleine....Derfor er det oxo litt vanskelig å få ting til å klaffe. :) Men vi prøver for harde livet! Hehe...

Jeg er 25, og samboeren min er 28.. vi har vært sammen i 6 år i disse dager, og har en nydelig sønn på 2 år sammen.. Jeg jobber som barnehageassistent for øyeblikket, og storkoser meg med det..

Er nå klar for en baby til, men må det tar nok litt tid. Får håpe det skjer fort! :) Vi bor foressten i Ålesund..

Annonse

Hei! Jeg er 26 og sambo er 25. Vi har vært sammen i litt over to år og skal gifte oss neste sommer:-)

Er nå i min 8pp som jeg sterkt og inderlig håper blir den siste... men forventer dessverre et par pp til.

Vi jobber begge to og bor i Oslo.

Hei!

Jeg har en litt spesiell historie, den ligger under innlegget: Min historie om hvordan å bli mamma igjen... For dere som er nye og ikke har lest den enda :-)

Jeg er 34 år og har en datter på 7. Prøver for harde livet på nr 2 :-)

Hei!

Jeg er snart 23 og mannen min er 32. Vi har vært sammen i 8 år. Sluttet med p-pilla etter at vi giftet oss i juni 2006. Mannen min jobber på anlegg man-tors, så det kan være kronglete med El midt i uken. Da må jeg reise på overnattingsbesøk ;) Noe arbeidskollegaene hans synes er veldig morsomt...

Hei! =o)

Jeg er 24 år og sambo er 27. Vi har en sønn sammen, som blir 3 i oktober..=o)

Sambo jobber i Oslo og jeg har begynt å studere igjen. Tar Voksenopplæringen nå, men har tenkt å ta sykepleien for så å ta jordmor=o)

Vi bor i Skedsmo...

Annonse

Heisann!

Jeg er 22 år og og vært gift i 3 år. Min kjære mann er 25 år og jobber fulltid. Jeg er student på heltid i tillegg til jeg har en deltidsjobb. Sluttet på pillen i begynnelsen av august, så dette er 1 pp. Tar det hele med ro, men klaffer det - blir jeg verdens lykkeligeste!!

Bosatt i Oslo:-)

Heisann!

Jeg er 27, bor i Oslo og studerer ved UiO. Er gift med en veldig snill mann som ønsker seg barn like mye som meg :) Vi har det fortsatt gøy med prøvinga, og har tenkt å prøve å holde det sånn en stund til. Har ikke brukt p-piller siden 2005, og har prøvd siden juli, så det betyr vel at jeg er i 3pp. Har IKM i slutten av uke 37.

Hilsen Tina

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...