Arb.ledig husmor Skrevet 4. september 2006 #1 Skrevet 4. september 2006 Hei! Vi har en hund, blanding, på litt over 4 år. Ho e blitt litt "rar" i det siste, og eg lure på om en hund kan merke når en fødsel begynner å komme i gang? Ho e veldi kosete for tida, mye mer enn før. Vil helst ligge i sofa/seng hele dagen sammen m oss, og begynner å "gråte" og mase noe veldi om ho ikkje får lov. Andre med hund som har opplevd noe lignende? Og vet koffor ho oppfører seg sånn? Vi venter forresten første barnet om halvannen mnd...
lana<3 Skrevet 4. september 2006 #2 Skrevet 4. september 2006 Det var min hund som fant ut at jeg hadde fått melk i puppene..det var merkelig..han viile bare opp og snuse og slikke...prøvde en dag og klemme og vips der rant der melk... Jeg opplevde at nå jeg ble gravid, var hunden opptatt av å snuse på magen men ikke noe nå og jeg har rier/kynnere hver dag...
Arb.ledig husmor Skrevet 4. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 4. september 2006 Hunden vår er ikke noe spesielt interessert i magen min da... men om jeg går på tur m den alene, stopper hun opp og venter på meg... som ho vet at jeg ikke klarer å gå noe fort.. Merkelig...
ronja irene Skrevet 4. september 2006 #4 Skrevet 4. september 2006 ja dyr kan være merkelige. vi har ei blandingstispe på snart 4 år. hun har bestandig vært veldig kjær i meg. skulle bestandig ligge i fanget om kveldene o.l. rett etter jeg ble gravid så ville hun knapt nok kikke på meg. så faktisk ut som om hun var sjalu på bebien i magen min. men nå er jeg 8 mnd på vei, og nå har hun begynt å bli likens igjen. skal ligge i fanget og sove ved siden av meg om natten. kanskje hun vet at babyen kommer snart, og har innfinnet seg med situasjinen? ikke vet jeg, men rart er det:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå