Gå til innhold

Signer her om du ikke vet hva du skal ha!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 27 + 6 og vet ikke hva vi venter. Skal etter planen ikke på flere UL og kommer derfor sannsynligvis ikke til å få vite det heller...

Kunne vært greit å vite det sånn rent praktisk, så kunne jeg gjort klar de klær jeg vet jeg kommer til å bruke (har en av hvert kjønn fra før). Men samtidig kan det være litt "skummelt" også å ta sats på et bestemt kjønn. Det hender jo de tar feil, og da hadde det vært litt dumt, f.eks. å kvitte seg med alt av gutteklær, og så likevel få en gutt. Da hadde jeg sittet der med fullt av rosa og kjoler, uten å ha bruk for dem, da.. Snakk om å ha skjegget i postkassa...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi var på ul i forrige uke og valgte å ikke vite kjønnet. Vil ha den spenningen denne gangen :-)

Skrevet

Vi vil ikke vite kjønnet.

Vil ha den spenninga det er å ikke vite vi:)

Skrevet

Vi får tidsnok vite hva det blir.

"Det ble en liten gutt"

-------------

"Det ble en liten jente"

...er magiske ord jeg gleder meg til å høre!!

Skrevet

Me veit heller ikkje. Klarte å ta oss i å spørre på UL i dag!! Visste det ikkje forrige gang heller, og synes det er litt spenning i det under svangerskapet, og ikkje minst på føden!!

Skrevet

Veit ikke ka det bi... vil ikke snik på julpakken...

Skrevet

Aner ikke her heller...kanskje vi veit om 4 uker når vi har vært på UL

Skrevet

Vi holder spenningen til sist og venter til gullet har kommet.

Skrevet

vi vet ikke hva d blir,men jeg har jentefølelse..

har tatt fv-prøve så da får vi vite hva d blir..

Skrevet

Hei!

Skal på ultralyd neste uke, men vil ikke vite kjønnet. Visste det ikke med førstemann heller, en ekstra spenning synes jeg å ikke vite det på forhånd.

:o)

Skrevet

Moro. Jeg hadde inntrykk at jeg var en av få som ikke ville vite kjønnet, men ser av denne lenka at jeg har tatt feil :-) Vi gleder oss til å vente til fødselen. Blir litt ekstra spennende da selv om jeg absolutt forstår den praktiske biten. Har jente fra før, hadde vært moro med en gutt, men tror det kanskje blir ei litta tulle :-) Koselig det og da!

Skrevet

Vi skal ikke vite, men vi tror det blir jente... Blir spennende å se

Skrevet

Var ikke meningen å være anonym da...

Skrevet

Jeg vet ikke noen ting jeg...;-)

Jeg skal til UL 12/9, regner med jeg vet mer da.

Skrevet

jeg aner ikke hva som ligger nede i magen og venter jeg =) var på ul 28/8 men hun klarte ikke se hva det var fordi den lille knøtten min ikke klarte å ligge stille lenge nok. ho slet nok med å ta de målene som skulle taes av hodet og resten av kroppen så jeg tror at når hun endelig fikk gjort det så var det nok ul for den dagen på meg =( jeg som egentlig ville vite det.. men det er jo moro om det kommer som en overraskelse også da. bare å kjøpe litt kjønnsnøytralt tøy det ;) sitter allerede med to herlige kremhvite joggedresser ;-)

Skrevet

Jeg vet ikke om det blir gutt eller jente. Lever i spenning:)

Skrevet

Jeg vet ikke kjønnet, og skal heller ikke vite det på ultralyd.. Visste det ikke sist heller, og det var veldig spennende å vente helt til fødselen!

Skrevet

hei!

forrige gang fikk vi vite det, og da var det 100% sikkert atdet ble ei jente...

da marius ble født, ble vi litt overraska, kan du si.. hihi

denne gangen bestemte sambo seg for å ikke vite, selv om ejg er så nysgjerriga t jeg holder på å sprekke, men... det blir jo en kjempefin førjulspresang den dagen babyen kommer!!

har vel egentlig en jentefølelse denne gangen, hadde guttefølelse sist, og det stemte jo, men det er jo bare 94 dager igjen (ca...), så får vi vite!!

vi gleder oss veldig!!

Skrevet

har vert på 3 ultralyder...det eneste som var viktig for meg/oss var å se at alt var i orden..selvfølgelig er vi nysjerige på om hvem som er i magen min,om det er gutt eller jente...men den spenningen vil jeg ha helt til babyen kommer ut for å vise hvem som har skjult seg i magen i 9 mnder...det er jo greit å vite av praktiske grunner,men utrolig mye mer spennende å gå å lure å fundere på om det er gutt eller jente,å det å høre hva de forskjellige tror at vi får:) men det viktigse er alldeles ikke kjønnet,babysen er absolutt like velkommen om det er gutt eller jente...å det jeg ber om i mitt hjerte er at det er et friskt barn,som må få et best mulig liv,uansett kjønn:o)

Skrevet

jeg vet ikke hva d er enda.. men vil vite d på ultralyd om 2 uker=)

Skrevet

vi vet ikke men har ikke vært på ultralyd enda...

men tror ikke vi vil vite, eller hehe??

Skrevet

Jeg visste med mine 2 første; gutt så jente, men denne gangen skal vi leve i spenning frem til fødselen !!

Skrevet

Får vite det 6 okt:D men har en liten feeling at det er en liten gutt altså:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...