Gå til innhold

Signer her om du ikke vet hva du skal ha!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Veit ikkje kvilket kjønn det blir og vil heller ikkje vite det... Den spenninga vi får på føden er umistelig.... Venter min fjerde,og har aldri visst hva vi ventet...har 3 jenter frå før.. men vil likevel ikkje vite..hehe

Annonse

Jeg vet ikke hva jeg venter , men har en veldig sterk gutte følelse.

Har en jente på 3 år ifra før, så det hadde vært gøy med en gutt denne gangen:)

Men blir selvfølgelig glad uansett hva det er .

Er 16+5 på vei , så er enda ett par uker til jeg får vite om den har snopp eller ikke :)

Spennende!! =)

Annonse

jeg vet ikke hva vi får, men det er helt greit hvis de ser det på ul. Har en gutt på 3 fra før som IKKE vil snakke om en lillesøster en gang, så litt forberedelsestid kan kanskje være greit. Jeg skal ikke på ul før jeg er 20+2

Har ikke vært på UL enda, men skal heller ikk evite det når jeg kommer dit, har 2 gutter fra før, viste det med forrigeman, å kan ikke si at det var så morro...

Har en liten jente følese, men tror nok det kommer en pjokk til å det er helt topp, Har ei veldig god venninne som fikk ei jente for 1 uke siden, å hun er ikke frisk, alvorlig hjertefeil, og det ser ut som hun kanskje har Down Syndrom også... Så hos oss har kjønn blitt mer uvesentlig en noen gang...

Klem

Sambo ville virkelig vite, og jeg tenkte jeg skulle bøye meg i støvet for han, men heldigvis greide ikke legen å se hva det blir så nå gleder jeg meg til spenningen under fødselen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...