Anonym bruker Skrevet 4. september 2006 #1 Del Skrevet 4. september 2006 noen som kan berolige meg litt 7 uker på vei og vist +1 m blod i urinen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lurv Skrevet 4. september 2006 #2 Del Skrevet 4. september 2006 tror det er ganske normalt.. mange grunner til at det kan være litt blod i urinen.. men det kan være tegn på uvi. Hva er det du er bekymra for? Jeg hadde +4 en gang i første svangerskap uten at de sa serlig mye på det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 4. september 2006 #3 Del Skrevet 4. september 2006 jøss anonym jeg hadde det hos legen i dag oxo men rakk aldri legge inn noe jeg er du akkurat 7 uker el.jeg hadde +1 i dag veldig bekymret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. september 2006 #4 Del Skrevet 4. september 2006 jeg blir vel 8 uker om 2 dager.men takk for svaret er redd for noe skal gå galt bare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lurv Skrevet 4. september 2006 #5 Del Skrevet 4. september 2006 spør igjen jeg... hva er du bekymra for nanna? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lurv Skrevet 4. september 2006 #6 Del Skrevet 4. september 2006 hvis du tenker på sa/ma, er +1 ikke noe du skal bekymre deg for i forhold til det!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 4. september 2006 #7 Del Skrevet 4. september 2006 jeg mista sist jeg hadde + i urinen derfor jeg er bekymret da men tenkte å legge inn innlegg hos drammensjentene jeg da.men trenger ikke det nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lurv Skrevet 4. september 2006 #8 Del Skrevet 4. september 2006 da jeg mista hadde jeg i allefall mye mer enn +1 i urinen... og det er som sagt mange "normale" og ufarlige grunner til +1 som er mye mer sanaynlig en sa Ikke tenk på det, ok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 4. september 2006 #9 Del Skrevet 4. september 2006 oki takk for svar og anonym du er ikke alene om dette ser det ut til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heli 79-har jente+ gutt Skrevet 4. september 2006 #10 Del Skrevet 4. september 2006 dette kan også bare være et spor fra et lite sår etter do besøk også. etter tørk osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. september 2006 #11 Del Skrevet 4. september 2006 takk for mange svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snartmammapåny Skrevet 4. september 2006 #12 Del Skrevet 4. september 2006 jeg hadde og +1 sist, men legen sa det ikke var noe å bekymre meg over... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 5. september 2006 #13 Del Skrevet 5. september 2006 hvor langt er du på vei kaa82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 5. september 2006 #14 Del Skrevet 5. september 2006 Har lest litt om det nå, og det skal ikke være farlig. Er så mange grunner til at noe slikt kan oppstå, trenger absolutt ikke ha noe med graviditeten å gjøre. Men få en oppfølgingstime hos lege. Kanskje de kan berolige deg Gå alltid en gang for mye til legen vettu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå