Gå til innhold

Siste EL-spørsmål fra meg... i dag iallefall..

Anbefalte innlegg

Hei

Nå har jeg akkurat testet og ikke mer enn 1 strek å se. Sånn var det onsdag, torsdag og fredag også. Lørdag var den knall-sterk og sønsdag var den veldig svak. Hvis jeg regner 26 til 28 dagers syklus (som er sånn ca det det har vært de siste månedene) skulle jeg hatt EL denne helga.

Spørsmålet mitt blir da: Har jeg hatt EL. Holder det at den bare viser 1 dag med EL? Trodde den skulle vise 2 streker litt mer enn bare 1 dag...

Noen erfaringer så kom med det:-) Jeg føler meg mer og mer grønn på denne EL`n jeg

Fortsetter under...

Jeg har ikke noe svar til deg ... men jeg hadde QR test negativ 6 morgener på rad. Den 6 dagen tok jeg en CB el-test på kvelden... og den va POSITV... da tenkte jeg " Ok jeg har EL nå, og testen med QR morgenen etter blir nok også POSITIV"!! Men nei... den va negativ... Hva er dette??? Hvis jeg ikke hadde tatt den CB på kvelden ... hadde jeg jo ikke sett noen stignig??? Hadde jeg en super-kjapp stigning..???

Jeg har muligens litt PCO, og CB testene bør visstnok ikke brukes da?!

Ane

Å tusen takk Lurv. Har nemlig fått det for meg at det skulle vises en stigning og at strekene skulle bli sterkere og sterkere. Da slår jeg meg til ro med at vi hadde oss på den riktige dagen og at det er 17% sjanse for å lykkes...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...