Gå til innhold

bare jeg som ikke har vært hos legen enda?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg skal til første kontroll i morra, hos jordmor! Jeg er i 10. uke. Håper jeg kan få noen kvalifiserte og beroligende uttalelser. Det virker som alle har vært hos legen og på ultralyd og alt mulig, men jeg venter til den "obligatoriske" ultralyden jeg. Selvom det er nervepirrende å vente.

jeg har heller ikke vært hos legen, har ingen planer om det før om et par uker, er 8+4 i dag. syns faktisk det er mer beroligende å vente til den obligatoriske ultralyden, da slipper man å bli så innvolvert før det blir litt mer sikkert. Legen kan jo ikke gjøre noen forskjell fra eller til. Untatt å fotelle at man bør ta folat. c:

Annonse

Det er ikke normalt å dra til legen på første kontroll før i 12 uke og i rundt der.

Jeg er 9+3, og skal på kontroll den 19/11.. Gleder meg sinnsykt ;) Ble på nytt sykmeldt i to uker nå..er kvalm og sover dårlig om natten. Godt å kose seg inne med en kopp te når det regner på det verste.. men kjeder meg hjemme.

Jeg er 9+1 og skal til legen for første gang (bortsett fra en sykemelding i uke 7) i overmorgen. Da jeg fikk positiv graviditetstest og ringte legekontoret, sa sekretæren der at de tok første undersøkelse i uke 8-10. Det kan virke som om det er litt forskjellig praksis fra lege til lege.

UL venter jeg også med til det er vanlig å ta den, rundt uke 17 har jeg skjønt.

Men da jeg var så elendig kvalm og med blødning for noen uker siden, da hadde jeg sinnsykt lyst på å finne ut at alt var i orden!!! Jeg forstår dere som trenger den forsikringen og som kanskje har hatt problemer med tidligere svangerskap!

Har heller ikke vært hos legen. Har time 11. september. Da er jeg i uke 11. Tror ikke det er normalt å komme før om man ikke er bekymret eller gjerne vil. Var førstegangsgravid sist og da var jeg i uke 10 første gang jeg var hos legen om jeg ikke husker feil...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...