Gå til innhold

hva skjer?

Nina- mamma til Sander

Anbefalte innlegg

Skrevet

i går hadde jeg sterke kynnere hele dagen. magen ble så hard at jeg nesten kunne se formen på babyen!

og senere samme kveld fikk jeg helt enormt sterke smerter i korsryggen og følte et veldig press og smerter i underlivet. det begynte svakt, og ble sterkere og sterkere. og etter 1 min ca gikk det over...

jeg er helt sikker på at dette var rier. det var så ufattelig vondt.

men de kom ikke alltid helt regelmessig, og det var ikke alltid like vondt..

da det hadde gått et par timer med rier, så gikk det plutselig over!

og idag tidlig kom det en stor slimklatt i trusa mi! tror det var slimproppen...

jeg er nå i uke 35+1...

er dette et tegn på at jeg snart skal føde?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres veldig ut som maserier som kommer regelmessig en stunf før de gir deg igjen.

Ikke for å ta fra deg motet, men fra slimproppen går til fødselen er i gang kan ta opptil flere uker. Men noe er det som skjer i kroppen din i alle fall. Masse lykke til videre =)

Skrevet

Hei ! Jeg har hatt det på samme måte som deg, rent bortsett fra det med slimproppen.. Vil du ha mitt synspunkt, så tror jeg faktisk at du vil få innen et par uker... uten at jeg kan garantere noe.. men det at slimproppen gikk betyr at livmorhalsen er påvirket! Og at du har begynt å åpne deg, men dette kan jo likevel ta tid... Aktivitet som lange turer kan fremskynde.. og sex så klart! Men du vil vel helst ikke ha før uke 37 hvertfall! Så ta det litt med ro..

Skrevet

hehe.. har ikke hatt sex på nesten 3 mnd, da det ble slutt mellom meg og barnefaren, men vi har nå gått tilbake til hverandre, og hadde sex dagen før riene kom.... :P

det var kansje det som fikk fart i sakene da.. hehe...

syns det er så spennende jeg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...