Gjest Skrevet 4. september 2006 #1 Del Skrevet 4. september 2006 Spør her inne også jeg!Nå begynner jeg å lure.Har testet på ikm dagen,og den var negativ.Nå er jeg 6 dager over "tiden".Lurer på om jeg skal teste igjen.Har følt at mensen er på veg i mange dager,men den dukker ikke opp.Har ganske stabil syklus.Jeg har mensmurringer,det stikker i puppene og jeg er litt kvalm innimellom og trøtt .Men har ikke gravid følelse egentlig.Flere som først har testet negativt på IKM dagen,også positivt noen dager etter?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lurv Skrevet 4. september 2006 #2 Del Skrevet 4. september 2006 jeg gjore det sist! negativt på ikm og positivt dagen etter Test igjen du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 4. september 2006 #3 Del Skrevet 4. september 2006 Kanskje jeg må dra en tur på apoteket da:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lurv Skrevet 4. september 2006 #4 Del Skrevet 4. september 2006 jeg ville gjort deg ja Kjøp en topakning, så kan du ta en idag og ha en ekstra til morgenurin hvis det skulle skje at den er negativ noe den jo selvfølgelig ikke skal være Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
glad_jenta Skrevet 4. september 2006 #5 Del Skrevet 4. september 2006 http://www.billigetester.no/ bestilte meg 20 stk. jeg,hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jente1980 Skrevet 4. september 2006 #6 Del Skrevet 4. september 2006 Hei! Viss du har en stabil syklus til vanlig, så er jeg nesten helt sikker på at du er gravid nå som det har gått 6 dager over tiden! Løp og kjøp en test!! Og lykke til, jeg krysser fingrene for deg:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå