Gå til innhold

Da var det tilbake til "prøver"...


Stine*

Anbefalte innlegg

Var på UL i dag, og vi har (som fryktet) hatt en abort. Har vært veldig lei meg hele helgen, for jeg var ganske sikker på at spiren var vekke. Er lei meg nå også, men har begynt å se lyst på det igjen, og finne motet til å prøve igjen etter neste syklus (bare så dumt at jeg har så uregelmessig mens). Legen lovet oss tett oppfølging ved neste svangerskap, så det er bra.

 

Håper jeg kommer fort innpå her igjen!

 

Snakkes snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

så fryktelig trist å lese...

Håper du kan få forståelse fra din kjære og at dere sammen kommer dere gjennom dette!

 

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du klarer å se fremover.. vet hvordan det er å miste, og det er viktig at du tar vare på deg selv! Håper du slipper å vente så lenge inne på "bli gravid" og at du kommer for å bli neste gang du stikker innom her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei.

har vært igjennom det samme, det er forferdelig...

mistet i april jeg, og no er jeg gravid igjen 8 uker på vei =)

jeg blir godt fulgt opp no, er til lege hve 14 dag og tar ultralyd og er sykemeldt. er så redd for å miste igjen....

skal til legen igjen på onsdag, grur meg....

 

lykke til med prøvinga =) dette går bra =)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg fekk beskjed om at eg va rundt 10 uker på veg, men fant ut på UL at eg kun va 7 uker.

 

Ikke så lett å finne positive ting nå, men me prøve så godt me kan, og satse på å bli fort gravide igjen! Ønsker så sterkt et barn... funnet klær eg ville ha og utstyr, funnet oss en god romslig familiebil som vi skal kjøpe neste uke.. nå mangler det bare barnet!! Krysser fingrene og satser på at eg har en spire før juletider ;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist og fælt å høre. Hater å lese om dere som mister, hvis du forstår meg rett-det er så unødvendig. Det er så fælt, så urettferdig og forferdelig trist. Håper du kommer tilbake til oss Stine!

All lykke på veien så lenge, tenker på deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lest mye om akupunktur for tiden.

Og det skal visst være kjempefint til å høyne mulighetene for både graviditet og stabilitet de første mnd.

Hør med fastlegen din :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, det var trist:-/ Godt legen vil gi dere tett oppfølging neste gang:)

 

Ønsker deg lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Huff da!

Så trist!!!!

 

Jeg håper det ordner seg for dere så fort som mulig!!!!!!

 

Spiren klorer seg ordentlig fast neste gang skal du se! :)

 

Lykke til hvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...