Twig Skrevet 4. september 2006 #1 Skrevet 4. september 2006 Gratulerer med dagen til Trym jeg så han i avisen i dag! kjempefint!! Vårt bilde kom ikke med i dag, så da kommer det nok i morgen ) tenk, unga våre er et 1 år gamle..
2nj♥ Skrevet 6. september 2006 #3 Skrevet 6. september 2006 Takk-takk. Så snuppa di i avisa i går. Hadde bilde av Trym da også vi....hehe Gratulerer med overstått til henne da. Det er rart at de er blitt 1 år allerede.
Twig Skrevet 6. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 6. september 2006 hehe, jeg så det så goo han er Snålt å tenke på altså.. Kusina mi fikk en gutt i går, på mensterminen jeg hadde, så det var jo og litt artig så da blir det en tur ned på sykehuset i morgen 1 år etter
2nj♥ Skrevet 6. september 2006 #5 Skrevet 6. september 2006 Ja, her venter vi på å bli tante og onkel til en liten gutt.... termin var 29.august, men det har enda ikke skjedd noe. Gleder meg villt til å dra på sykehusbesøk og se på knøttet.......-har våre vært så små da????
Twig Skrevet 6. september 2006 Forfatter #6 Skrevet 6. september 2006 Åååh, så koooselig ) Krysser fingrene for at det skjer noe der snart da =)) Ja-a, de har det.. *sukk* føles som om det var i går nesten.. tiden har gått som et vindkast! Fikk vite nå at gutten var 4370 gram og 52 cm lang
Berrudi Skrevet 27. september 2006 #7 Skrevet 27. september 2006 GRATULERER MED OVERSTÅTT,TRYM Masse klemmer fra Berit og Karianne som flytta fra Drammen!!!! Hils resten av bim gjengen hvis dere fortsatt møtes....
2nj♥ Skrevet 28. september 2006 #8 Skrevet 28. september 2006 Åååååå....så koselig. Takk. Jada, vi møtes fortsatt. Har leketreff en gang i uka, men nå er det noen som er begynt i jobb igjen så derfor har vi mammatreff en kveld i måneden. Kjempekos. Alt bra med dere da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå