Vintersol Skrevet 4. september 2006 #1 Skrevet 4. september 2006 Er det ikke i 2. trimester at man skal "bli seg selv igen", og være full av energi?? Jeg er nå 17 + 3 og venter fremdeles i spenning på all denne energien... Er fremdeles litt kvalm nå å da, særlig på jobb da jeg har stått opp tidlig. Og har begynt å få vondt i hodet rett som det er, og er tidvis litt svimmel. Har mest lyst til å ligge på sofaen hele tiden.... Ikke meningen å klage, men skulle gjerne vært i litt bedre form. Noen andre som har det sånn? Evt noen som har gode tips til hvordan bli litt mer pigg? Håper ellers det står bra til med dere alle sammen!
Gjest Skrevet 4. september 2006 #2 Skrevet 4. september 2006 Jeg var i ganske god form og hadde ikke overflod av energi - men det gikk greit nok. Var veldig overraska over at ting gikk så greit. Nå er jeg i uke 26 og plutselig, nærmest over natta, er det slutt på energi og overskudd. Blir sliten av den minste ting, har kynnere og griner for bagateller. Er dessuten våken tre-fire ganger i løpet av natta. Er i full jobb og har en gutt på seks år. Tror rett og slett jeg er nødt til å be om litt sykemelding, for dette makter jeg ikke.
Mrs. Bouquet Skrevet 4. september 2006 #3 Skrevet 4. september 2006 Kan ikke akkurat si at det er normalt energinivå en gang. Det er heller labert, i uke 22.
Anne mor36 +Siw-Angelica Skrevet 4. september 2006 #4 Skrevet 4. september 2006 Jeg har vært i ganske god form i 2tri men nå i slutten av uke 25+6 så merker jeg at jeg er mer sliten igjen å blir fort tungpustet... Mer trøtt også... Håper du får noen uker med litt energi da... )
RompeRock Skrevet 4. september 2006 #5 Skrevet 4. september 2006 Jeg venter også spent på denne strutte-energien ;o) Er 16+5 idag. Er riktignok ikke fullt så kvalm og trøtt lenger, men er langt fra i den formen som jeg var i før jeg ble gravid. Men det er kanskje ikke å forvente heller, eller...? Det skal ikke så mye til før jeg blir sliten, og får jeg ikke i meg nok mat ofte nok, så blir jeg uvel. I tillegg er jeg sjelden oppe lenger enn til halv elleve-elleve... Da er det rett i loppekassa, gitt ;o) Tror rett og slett det blir sånn resten av svangerskapet jeg... Men trøster meg med at det er lov å være litt slappfis nå. Så får jeg/vi heller lade batteriene til nurkene våre er ute ;o)
vimsa 79 Skrevet 4. september 2006 #6 Skrevet 4. september 2006 er i uke 17 nå og savner energien, formen er laber selv om den værste kvalmen er over....... ser frem til å kunne få igjen min kropp og selv være kvinne over den.....men det er jo en stund til da.
seff Skrevet 4. september 2006 #7 Skrevet 4. september 2006 Er i uke 2 og venter fortsatt på dette energi-kicket alle snakker om..Er mye svimmel og blir fort "trøtt og sliten". Det som funker best for meg er å holde meg i gang-blir mest slækk og trøtt de dagene jeg har fri faktisk... Bare sløver rundt :-) Trener 3-4 ganger i uken, og det hjelper jo på energinivået. Jeg er uansett evig takknemlig over å ikke være kvalm lenger, så klager ikke over formen nå :-) (ikke så mye hvertfall,hehe)
Gjest Skrevet 4. september 2006 #9 Skrevet 4. september 2006 har ikke sett så mye til den energien jeg heller.. er i uke 28, så får regne m at den peroden har uteblitt i mitt svangerskap, om jeg ikke får en gledelig overaskelese i tri 3 da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå