Gå til innhold

Svidde av en jeg også-hadde et svakt øyeblikk...............

Anbefalte innlegg

Jeg fallt for fristelen jeg også til slutt.Er på rugedag 11.Tok en quick respons test,og der var det jammen meg to streker gitt.Den ene streken var noe lysere en den andre,men det skulle vel tilsi at jeg er GRAVID da?

For å si det sånn så jubler jeg ikke enda,må nok ta et par tester til for å være sikker.Jeg har mistet en gang før,det var i uke 7-8.Så visst dette stemmer,så jubler jeg ikke før barnet er ut om eventuellt 9 mnd.

Tror jeg skal ta en imorgen tidlig,det er vel da hcg-nivået er høyest.Så kjøper jeg en digital som jeg bruker på torsdag.

Men som sagt, mye kan hende enda.Men litt overraskende var det,for jeg har/hadde ikke troen på dette forsøket.Men sambo`n han har hatt troen på dette hele tiden.

Lykke til dere andre også som skal teste snart.

Fortsetter under...

Gratulerer sååååå mye... :)) Høres ut som en av mine første positive tester... Ene streken lys... Men helt klart gravid... :))

Så nyt tiden å smil resten av dagen... :)))

Klem fra

Annonse

Hei du mor-74

GRATULERER med positiv test. Det er verdens beste følelse..... Har tatt ganske mange tester i løpet av fire år med alle samme svar: neg.

Vi var hos St olavs for IVF for litt over 14 dager siden og i helga var det min tur til å teste positivt..... Jeg trodde ikke det var sant, men har tatt en ny test i dag for å være helt sikker...

Lykke til med spire i magen !!!!!!!!!!!!!!!!!

Annonse

ååå jeg er så gladpå dine vegne. Jeg er på dag 10 og skal prøve å holde fristelsen fra. har hatt en god følelse hele tiden helt til igår, da begynnte jeg å bli syk og nå har jeg feber. jeg bare håper og ber om at frøene mine må overleve.

GRATULERER og lykke til

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...