Gå til innhold

September: Noen fler med vond diare?


Mokka79*gutt-12.09*

Anbefalte innlegg

Jeg har vært plaget med forstoppelse nå mot slutten, prøvd forskjellig, men det har ikke vært til noe hjelp, bortsett fra Oxy Tarm som jeg kjøpte på sunkost for ca en ukes tid siden.Fikk ting i gang!!!:)

Men i går kveld fikk jeg KRAFTIG diare som var så vondt at halvparten kunne være nok!!Løp på do flere ganger før jeg la meg og heldigvis fikk sove litt, men i dag er det på han igjen!Har ikke tatt tablettene siden i går morges, så det jeg lurer på om noen andre har hatt lignende plager, kanskje det er et tegn på at noe er på gang i magen?*håpehåpe*

Dette kan vel sette i gang rier?

Men må si jeg er glad ikke noe skjedde i natt, for da var jeg helt utslitt av å løpe på do, så tipset om å ta noe krafti klyster for å få igang fødselen virker ikke noe fristende nå!!!!!!(hvis det er noen som tenker på det)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke brukt noe mot forstoppelse, så jeg vet ikke noe om det. Men var i bryllup på lørdag, det ble en laaaang dag og kom sent i seng. Utpå natten fikk jeg diare. Håpet at det skulle være et tegn på at fødselen var i gang, men det var nok ikke noe mer enn en liten matforgiftning gitt. kjedelig...Men var i grunnen litt glad jeg også, var helt tappet for krefter, det hadde nok blitt en tøff fødsel ja.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...