Gå til innhold

April: Hva skal dere gjøre i dag?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

skal glo litt på dagTV, og så skal jeg finne noe å gi i gave til en nabo som fikk baby for litt siden, og så skal vi i besøk til dem i ettermiddag. Skulle vel lest litt, men er mest produktiv med sånnt om morningen, og da har jeg ikke barnepass... æsj.. jepp, så det skal vi.. :) Julegavene pakker jeg inn littegranne nermere desember, ellers glemmer jeg hva jeg gir og så blir det dobbelt opp med gaver..hehe

Her har siste del av ferien startet, og vi "feiret" det med å gjøre huset grundig rent, rydde litt og flytte litt ting opp på loftet. Når det var gjort, Matilde hadde sovet og foreldrene fått dusjet av seg litt, så dro vi til Mosvatnet og matet ender og herjet litt på lekeplassen. Så tusla vi hjem og lagde middag, lekte litt på stuegulvet og nå er Matilde i seng igjen. Sover ikke, men holder seg happy i senga selv :o) Håper på litt bedre vær i morra, for vi har et stort hekk-klippe-prosjekt, som ikke er så kult når det er altfor vått. Værmeldinga på nett tidligere i dag var ikke akkurat oppløftende, så da får vi se hva vi finner på. Veldig merkelig å være hjemme alle tre uten noen spesielle planer + drittvær ute...

Da har eg pakket inn 9 julegaver i dag. Er helt ferdig med noen tanteunger, mens noen skal ha en liten ekstra gave. God tå være ute i god tid. Pleier å si at eg skal være ferdig til 1 nov. Utsetter det hvert år - begynt med at me skulle være ferdig i september, men etter som det kom barn så har me utsatt og utsatt det. Men til 1 november skal alle gaver være kjøpt.

Om me ikke blir helt enige om hva me skal kjøpe til egne barn eller hverandre så gjør ikke det noe. Så nå er eg godt i gang.

Har enda alle barna oppe, LillePia har vore sur i dag. Mest sannsynlig for at me tvinger i henne medesin. Dei to har vore maks kranglete i dag, så nå er det bare kvelds å legging igjen - da blir der ikke mer krangling her i dag. Kjenner at eg har vore sint i dag - blir så irritert av den unødvendige kranglingen.

Ja håper på bedre vær her også i mårå. Her har det plaskregna i dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...