Gå til innhold

To tette:-) Termin 25.04.07.

Anbefalte innlegg

Hei! Vi har ei deilig lita tulle på 9,5 mnr og nå venter vi en liten til 25.april. Har alltid drømt om å få to barn med ca 1,5 års mellomrom, så jeg føler at vi er kjempeheldige!:-) Nå blir det 17 mndr aldersforskjell. Noen andre her inne som skal ha to tette, eller som har erfaring med det fra før? Vi gleder osss kjempemye!

Å være mor er det største en kan oppleve syns jeg. Helt fantastisk:-) Er spendt da. Den lille tulla vår har vært kjempesnill fra hun kom til. Hatt faste leggetider fra første stund og alltid hatt kveldene for oss selv. Alle sier at vi ikke vet hva det vil si med baby, men vi får vel sannsynligvis oppleve det annerledes med nestemann!

I forrige uke våknet jeg opp og fikk det helt for meg at spiren i magen var død, Alle symptomer var på en måte borte. (Har hatt lite symptomer i det hele, og slik var det sist også. Ikke kvalm én dag). Etter to dager ringte jeg og fikk komme på ul. Det slo det lille hjertet som bare det. Var SÅ lettet!! Så nå slapper jeg mer av, uten å føle meg så veldig gravid. Er litt trøtt, det er alt egentlig. Men jeg syns at jeg begynner å få mage alt! Er tynn på kroppen og har ike lagt på meg ennå, men mannen min ser det også. Blir kanskje kjempestor mage denne gangen, siden det er kort tid siden sist jeg hadde mage...??

Lykke til alle sammen. Vi er jammen heldige med disse små spirene i magene våre:-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6186896-to-tette-termin-250407/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!!

Vi får også to tette, og gleder oss masse!! Har en gutt på 9 mnd, og er 10 uker på vei nå. Har termin 6 april. Ekstra morsomt er det at terminen er bursdagen til pappaen og farmoren!

Får vi en like snill unge som han vi har, tror jeg jammen vi får lyst på en tredje etterhvert!!

Rart det der med drømmer, min første mistanke om at jeg var gravid igjen var at jeg drømte så veldig absurd (gjorde det sist også...), jeg har drømt mye at det er to inni der, satser på 1, hadde det vært to hadde det blitt mye å gjøre her hjemme...Lillegutt blir 1 år i slutten av november, og vi får nok ikke barnehageplass, så det blir liv etterhvert!! Men det skal gå bra, det er jo fantastisk at vi får disse små, slet litt med førstemann, og andre satt på 2 forsøk!

Gleder meg til å få stor mage igjen også jeg!

Så gøy da!:-) Vi ønsker oss tre, kanskje fire. To og to tette hadde vært gøy. Men vi er unge og må nok få oss litt større hus etter hver da:-) Nå tørr jeg å si "når vi får nr 3 osv.." Før torte jeg aldri si sånn. Var så innmari redd for at vi ikke kunne få barn. Men jeg kjenner eggløsningen, og da har det vært gjort i en fei å bli gravid, he he:-) Jeg er kjempespendt på om det blir gutt eller jente denne gang. Må være utrolig gøy å ha to tette av samme kjønn, men samtidig så er man jo utrolig heldig om man får et av hvert kjønn også da. Så det blir helt topp uansett hva det blir!:-)

Har dere fortalt det til familie og venner? Hos oss er det kun få som vet det, og vi planlegger å slippe nyheten når vi har passert 12 uken. Syns tiden går litt sent. Før jeg ble gravid nå, så syntes jeg tiden gikk så altfor fort, morsomt:-) Bare vi kommer forbi disse 12 ukene! Heldig du som kun har 2 igjen:-)

Jeg tenker å søke tutta vår inn i 50% barnehage. Tror hun har godt av det, samtidig som jeg får litt tid alene med babyen. Vi er ganske sikre på å få plass. Fikk plass dette året også, men vi bestemte oss for at jeg skulle gå hjemme litt ekstra, og dessuten syns jeg hun er altfor liten for barnehage nå.

Det blir en spennede vår. Gleder meg alt til 17.mai med to vogner:-)

Hei hei, måtte bare søke meg inn her igjen og ser ut til å havne i aprilklubben. Fikk en kjempegod gutt aug 05 så han er nå 12 mnd. Er bare 7 uker på vei med nestemann så tør forsiktig å glede meg. Det blir 20 mnd mellom dem, og det var det jeg ønsket meg!! Jeg mistet dog i juli når jeg var 9,5 uke på vei så hadde jeg fått den klumpen ville det bli 18 mnd mellom og termin 27 feb. Ble jo gravid igjen på første eggløsning selv om det ikke var planlagt, men jeg er nok ikke rolig denne gang før jeg passerer 12 uker. Denne gang har vi bestemt for å holde tett til vi passerer 12 uke. Sist fortalte vi når jeg var 9 uker, og 3 dg etterpå skjedde det dessverre, men det var min første sa og sannsynligvis var det en grunn til det. Dette blir vanvittig spennende! Jeg var med i terminklubb aug 2005 og det var fryktelig spennende å følge med de andre...

Lykke til. Vi får krysse fingrene for hverandre. Jeg er også 7 uker på vei (ifht når jeg hadde eggløsn.), ja pluss en dag da. Ifht siste mens er jeg 8 uker på vei i morgen og termin 20.april. Er spent på hvilken termin ultralyden gir. Sist svangerskap var termin 31.10. Min termin var 2.11 og ul-termin ble 5.11! Blir spennende å følge med fremover ja!:-) Kjekt når ultralydene "begynner" her inne:-)

Kunne vel tenke meg 3 egentlig jeg også..., men er 35 allerede så klokken tikker.... Da må det nesten bli 3 tette, og det er kanskje litt voldsomt.., men får se!

Jeg sa det med engang til de nærmeste jeg, nå er det ingen hemmelighet lenger, alle vet det, så vi får krysse fingrene for at alt går fint!!

Skal på UL 13 sept.!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...