Gå til innhold

kynnere eller rier, hva sier dere kjennere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når går kynnerne ovet til å bli rier? Skjer dette gradvis, eller er det slik at plutselig blir det mye vondere og er dda rier? Hmm... har hatt massse kynnere uten smerter de siste dagene, men i dag er de litt ubehagelige/vonde, men helt levelige. Magen blir steinhard, og det kjennes ut som sterke menssmerter.

Kan dette være begynnende rier? Har vært til tøying/stripping i dag.

Er det noen erfarne berter der ute som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke erfaren på dette, men har hørt at rier vonde(re), mer regelmessige og ofte også sitter i ryggen (og ikke bare magen).

Skrevet

Hos mange er nok riene "levelige men vonde" i starten, som du sier. Og for mange er det nok en overgangsfase som ikke er så lett å være sikker på. Det som imidlertid er helt sikkert, er at når riene er ordentlig i gang, så er det ikke til å ta feil av. Da lurer man ikke på om det bare er litt kynnere, for å si det sånn. I tillegg kommer de jo vanligvis veldig regelmessig, med litt og litt raskere rytme. Og de vil ikke gi seg hvis du legger deg ned, forandrer stilling eller sånne ting.

Hvis du har vært til stripping i dag, så kanskje du skal komme deg ut og gå litt? Kan jo prøve å hjelpe kroppen i gang?

Skrevet

jepp, tenkte på det. Skal bare opp trappene til loftet og henge opp klær, og støvsuge litt:) Plutselig er slikt gøy;)

Dette er min 3 stripping, så jeg har ikke all verdens forhåpninger, men en gang må han jo komme ut!!

b.m. Lei!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...