Gå til innhold

TJOH,NORETTA =0)

Anbefalte innlegg

Skrevet

leste du hadde prøvd kapslene.hjelper di tro?? håper det,for da skal jeg krabbe til nermeste butikk...(18km).......!!!!

jeg var sååå flink i går.starta med vindusvask,(du smitta meg) som utartet seg til støvtørk,og vegger,dører med mere....klarte ikke gulvene...var helt gåen til slutt,hehe...måtte ta paraset og krype i dusjen.ble litt bedre da,en stund.

i dag er det murringer,vond rygg,og tegn til feber her!? skal se om jeg finner tempen.begynte å tenke på om febern kan ha sammenheng med utfloden jeg har.er ganske mye nå....

så mulig vasking funker like godt som kapsler,hehe...

skal ta ting med ro noen timer og se...men jeg har vondt ja..

hvordan er dine murringer,er di værre eller??

skal se du sniker i køen,hehe...=0)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke om de hjelper altså, godt mulig det bare er ønsketenking;) Men har hatt litt murringer tidligere og det har jeg jo ikke hatt på lenge!! Men kan jo hende det var sexen som utløste det, hehe;)

Uff, det høres ikke noe godt ut! feber burde du jo kanskje være litt obs på nå... Kan jo hende at du lekker og da kan det jo bli en infeksjon.. men er sikkert ikke noe! Kan jo hende du bare er sliten, hadde jo ikke vært rart etter i går, hehe!!

Men hadde kanskje følt med litt og blir det værre så er det jo bare å ringe til føden! Som sagt, du føder jo snart!;) Hva blir premien på veddemålet vårt egentlig?? hehe...;)

Skrevet

da sier vi det er sex blanda med kapsler,hehe...er vonde disse murringene gitt.å jeg er lei av å ha di nå....er obs på feber ja...men jm sa det ikkke var lekasje sist,men utflod.noe jeg har mmyyye av ....aldri hatt så mye før nei....sliten er jeg,men skal gjøre meg ferdig her.så slipper jeg tenke mer på det.

blir jeg ikke bedre ringer jeg lege i kveld,så får di finne ut hva det er.hvis ikke skal jeg jo til jm onsdag.

jeg føder ikke ser du.han har limt igjen alle hull her,hehe....

premien ja....du bestemmer,for du vinner garantert!!! (ikke) blæh =0)

Skrevet

Mmmhh... premien ja... det blir jo ikke så lett å komme på noe da... ser deg jo ikke akkurat hver dag;) Noen ideer?? Får da se ann hvem som vinner, men tror nok det er meg;) haha!!

Har du fått målt tempen? Hvordan føler du deg nå da?

har nå vasket bilen og fjernet ugress ute men desverre har kynnere visst gått over for i dag...:(

Å, du er heldig som skal til jordmor på onsdag alt, må vente til fredag jeg:( Er virkelig spent på hva hun har å si denne gangen, både hos deg og meg... Håper våre små har det bra!!

Å, du kan ikke tenke deg hvor klar jeg er til å komme i gang med fødselen og endelig få møte Emil Luca!!! Gruer meg faktisk ikke i det hele tatt til fødselen...enda...;) Gjør du??

Skrevet

premien ja,tenk så det knaker,hehe....

tror ikke jeg skal den veien ennå....(men man vet aldri =0) )

tro ikke du vinner.jeg vet han har brukt lynlim her,knegg knegg....

jeg tok paraset nå,og etter litt søvn føler jeg meg varm,elendig,men til stede...får se i morgen.er jeg likedan da skal jeg til lege.

liker ikke bli slik nå,så seint i svangerskapet.....

fikk kun lagt ihop klær jeg,så måtte jeg melde pass.men håper formen er bedre i morgen...for å få kynnere,så ta med mannen på modning,hehehehehe......

spent på hva jm sier jeg også.er under kyndig overvåking,hehe...må mulig på vekstkontroll,urgh....lei hele veksten jeg.....!!!

gleder meg til å møte "lilleThor " jeg også.se om han ligner bestefar.hehe. eller om det blir en mørkhåret gutt denne gangen.gruer til fødseln ja.vet jo hva jeg skal igjennom,så jeg skjønner ikke hva jeg tuller med egentlig.er vel på grunn av alt skremslet fra div leger og jm.men helst ville jeg blitt ferdig i går !!!

men så husker jeg våkenetter,syke barn,og kolikk,og da er det ikke så morro lenger...tror jeg er i barselskrise jeg,hahaha.....

Skrevet

Hvordan har du det i dag?? Fikk aldri svart deg i går... Har du blitt bedre eller??

Var en tur på føden i stad jeg da... Hadde fått så mye mere utflod og kjent mye mindre spark siden i går kveld! Fikk da endelig komme dit! Lå med to sånne belter i en time, et for hjertelyden hans og det andre for riemåling(?) (hadde jo ikke det da!) Og selvfølgelig begynte junior å sparke masse når vi lå der, det var bra! Og alt så fint ut! Så sjekket jordmor meg innvendig og da var også alt som det skulle:) Så nå slipper jeg å bekymre meg!!! Spurte hun ang veksten men da sa hun bare at det er nok bare en liten baby...

Skal jo til henne igjen til fredag da skulle vi se mere på det da...

Skrevet

HEEEI......

joda,jeg er nå her...ikke helt i form,men bedre.er i varm tilstand,men kan ikke kalle det feber tror jeg.har sovet flere ganger i dag.helt utkjørt for tiden.skjønner ikke hvorfor egentlig.er kommet frem til det at jeg er ready til å møte den lille luringen.men tror jeg går til termin eller lenger.

vet du,i natt så klikka jeg nesten.kjente ikke liv i det hele tatt.vi dulta,klemte,ja alt,men nix...da jeg tok etter telefonen for å ringe,ja da var det en liten bevegelse.ble livredd,for jeg tenkte noe var galt siden jeg hadde feber.er litt mindre i dag også,men di jeg kjenner er kraftige.så rart at du også hadde det slik.har veldig til utflod jeg også.skal høre igjen i morgen.bindet er tungt etter en dag kan du si.må skifte flere ganger.noe herk det der.

godt du fikk inn nå.er ubehagelig å ligge med registrering,men man blir jo mer rolig.vet alt er ok.jeg har ikke fått det ennå.blir vel ikke før fødselen det.å da er det ikke godt med det belte mens riene pågår..urkh...

så du er ikke moden ennå du heller? skal se vi føder samtidig,hehe...vært morro det.og da hadde ingen vunnet veddemålet,kniiis =0)

vi får trøste oss med det at vi får lette fødsler med små bebiser =0)

dag to på overtid som ventende mormor også,fillern.....

Skrevet

hoffamei.....

nå har jeg fått di vonde nedpressene...!!!! AUAUAUAUAUUUUUUU

men til nå kun kynnere,som kommer hvert minutt...VONDT

dette er jammen tortur...=0/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...