Gå til innhold

Gråter hver dag

Anbefalte innlegg

Har fått bekkenløsning så det holder. Venter på time til fysio, som ikke er før om 4 dager. Har en sønn på 17mnd som er i full aktivitet, og en mann i full jobb (fra 5-17)

Før dagen er halveveis, er jeg så utslitt og har så vondt at jeg bare sitter å gråter. Klarer ikke disse dagene lenger.Ikke fikk jeg barnehageplass, ikke har jeg vært i jobb slik at min man kan overta permisjonspenger fra meg, alr er bare møkk!

Har 5uker igjen av svangerskapet... sover ikke om nettene pga smerter i bekkenet..

Noen tips for å få til hverdagen??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6186746-gr%C3%A5ter-hver-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh, jeg vet hvordan du har det!! Jeg hadde et helvete med datteren min. Jeg brukte krykker, klarte ikke å gå opp eller ned trapper. Det var en sensasjon når jeg orka å gå en tur på 15 min!

Nå hadde ikke jeg barn, så jeg kunne jo egentlig gjøre som jeg ville, sove, hvile.. osv...

Det eneste som hjalp meg var pute mellom beina, krykker . Jeg passet på å ikke stivne. Jeg satt aldri lenge om gangen, jeg måtte opp å gå litt etter max en halvtime!

Nattesøvnen ja.. Husker når jeg snudde meg så kunne mannen min høre hvordan leddene "knakk".. Det verste var å komme seg på do om natta. For det måtte jeg jo. Det var knekk-knekk og off og au før jeg kom meg inn på do.

Når mannen din er hjemme så pass på å få hvilt deg så godt du kan. Ikke begynn å vask hus liksom..

• 2 uker senere...

Huffa meg a! Jeg trodde jeg hadde det ille...jeg har bekkenløsning jeg og, og jobber ikke....når jeg tenker på din sønn så har du jo krav på kontantstøtte og det er vel rundt 3000 i mnd, min kusine fikk heller ikke barnehageplass, men for tre dager i uken så har hun dagmamma og mener hun betaler rundt tretusener for det....du får i hvert fall en avlastning da....du kan jo ikke gå og bære på gutten din med bekkenløsningen...huff...vanskelig det der...men det kan jo være din mann rett og slett må sykemelde seg, og det tror jeg nok han kan, hvis han forteller legen om problemet og hvis han ikke gjør det så kan jo han bli helt utbrent han og! Du må jo få noen til å hjelpe deg!! Ang penger så har du i hvert fall krav på engangstønad..det er da noe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...