Soon2B FØDEKLAR Skrevet 4. september 2006 #1 Skrevet 4. september 2006 Dere som har begynt: Hvor mange tar dere pr dag? Jeg har startet nå og tar en morgen og en kveld. Tenkte å øke på etter en uke. Kanskje drikke litt te i tillegg...
kona til kona har født Skrevet 4. september 2006 #2 Skrevet 4. september 2006 Har tatt 6 om dagen siden uke 32. 3 om morgen 3 om kveld.
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 4. september 2006 #3 Skrevet 4. september 2006 har tatt 2 stk hver morgen i en uke.. men begynner nå med 2 stk på kvelden og.. er i uke 36 :=)
Gjest Skrevet 4. september 2006 #4 Skrevet 4. september 2006 hva er det egentlig det skal hjelpe mot da? har alltid lurt på det jeg:)
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 4. september 2006 #5 Skrevet 4. september 2006 skal gjøre at du ikke går over tiden hvertfall...
kona til kona har født Skrevet 4. september 2006 #6 Skrevet 4. september 2006 Hehe, tror ikke de hjelper så mye på å ikke gå over tiden. Jeg har jo tatt mange, lenge. De skal styrke livmora og mellomkjøttet.
Soon2B FØDEKLAR Skrevet 4. september 2006 Forfatter #7 Skrevet 4. september 2006 Hm.... mulig jeg burde skru opp dosen. Kanskje de ikke har noen effekt når man tar en i slengen?... Har dere merket no forandring, da? Er det noen som drikker teen? Og er den drikkbar?
OktoberTussi Skrevet 4. september 2006 #9 Skrevet 4. september 2006 Jeg har nettopp begynt, og tar to om morgenen og to om kvelden (slik det står anbefalt på boksen). Det står vel 2-3, men jeg synes det er nok å svelge 4 "piller". Skal jo egentlig også ta vitamintabletter, og da blir det 7 "piller" om dagen...
Soon2B FØDEKLAR Skrevet 4. september 2006 Forfatter #10 Skrevet 4. september 2006 OktoberTussi hvilken uke er du i?
♥ emil06 +enya10 ♥ Skrevet 4. september 2006 #11 Skrevet 4. september 2006 Begynte i går jeg! Tar 2 på morran og 2 på kvelden... Har faktisk litt mere kynnere i dag, men kan godt hende at det var sexen i går som gjorde det... hehe;)
OktoberTussi Skrevet 4. september 2006 #12 Skrevet 4. september 2006 Jeg skifter til uke 36 denne uken (termin 7. oktober, tror ikke jeg går så mye over termin - men vet jo ikke) Begynte med bringebærkapslene nå fordi jeg vil gjøre det jeg kan for å få en mer effektiv fødsel og komme meg raskere etterpå. Gleder meg så innmari til å bli kvitt magen.... (Men jeg tør ikke overdosere...)
OktoberTussi Skrevet 4. september 2006 #13 Skrevet 4. september 2006 Jeg har hørt at teen er mer effektiv siden kroppen tar opp væske raskere, men jeg liker ikke te, derfor kommer jeg ikke til å prøve det.. (Tror sex er mer effektivt jeg da, og den beste måten å få fortgang i det på..) Uansett har jeg lest at bringebærkapslene hjelper mest for tiden etter fødselen - for at livmoren skal trekke seg raskere sammen. Ikke at man modnes raskere...
Tredje nurk underveis Skrevet 4. september 2006 #14 Skrevet 4. september 2006 Jeg begynte forsiktig for en uke siden med en kapsel om dagen, så etter et par dager økte jeg til en om morgenen og en om kvelden, og nå lurer jeg på om jeg skal øke til to morgen og to kveld. Jeg merker at det har effekt, har iallfall hatt mer menssmerter denne uken, noe som er veldig bra og tegn på at livmorhalsen begynner å modnes. Jeg føler i hvert fall at det skjer noe etter hver tablett jeg tar ...
TuppenogLillemor Skrevet 5. september 2006 #15 Skrevet 5. september 2006 Jeg har begynt med teen for ca en uke siden. Ikke det beste jeg har smaket, men den blir faktisk bedre og bedre for hver gang Har 20 dager igjen, men merker ingenting til noe fødsel ennå... Drikker opptil 5 kopper om dagen, eller kanskje mere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå