Gå til innhold

Oktober: Nei nå.... jeg gir opp!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på vekten i mårres og har gått opp nesten 20 kg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jeg føler meg som en elefant her jeg vagger avgårde mellom kjøkken, kontor og sofaen. Jeg er oppblåst og full av vann...

Bekkenet har forlengst sluttet å spille på lag.....

Ikke får jeg gått turer eller noen ting.

Gleder meg til jeg kan starte med trening igjen, gå tur med vognen, osv..

Har 7 uker til termin, gudene vet hvor dette skal ende.

Jeg har ikke plass til flere kilo på denne 164 cm kroppen...

Er d bare meg??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har gått opp litt mer enn det. Mye vann i kroppen da.. (jada mye av det er nok fett, men det høres bedre ut med vann eller hva...?) :) sliter med å bevege meg...Termin om 4 uker...intill da får jeg leve på gulrøtter.. :)

Skrevet

20 kg kjennes på kroppen ja.... det kan jeg også skrive under på...... masse vann, men føler meg egentlig som en strandet hval her jeg sitter å venter på at noe skal skje....... det værste er at det ikke hjelper å leve på gulrøtter heller.... har spist sunt hele svangerskapet jeg..... og de 20 kg kom uansett...... nedtur...

Skrevet

34+5 og 20 kilo opp her også gitt!!

Mye vann da, ble faktisk sendt til Ullevål i dag da de var bekymret for svangerskapsforgiftning... i tillegg til allt vannet hadde jeg protein i urinen og høyt blodtrykk.

Ser dog greit ut, men får først sikkert svar av legen i morgen tidlig.

20 kilo er tungt ja, men jeg vet hvertfall med meg selv at kostholdet og aktivitetsnivået har vært bra så her er det mye vann ute og går.

Blir spennede å se hvor mye jeg går ned i løpet av den første uka etter fødsel, regner egentlig med at det blir endel kilo... og resten, ja de får jeg jo bare trille av meg når jeg triller gullet i vogna :-D

Skrevet

Er straks oppe i 20 kg og det er tungt...ikke noe vann finnes ikke hoven. 7 uker til tremin, nå er det slutt på is:)

Skrevet

Har gått upp ca 16 kg... otroligt mkt vann i føtter o hender. Har dock bara 3-4 v kvar till termin. Vet av erfarenhet att det mesta vannet kissar man ut den førsta veckan.....Men det e slitsamt! Får ju en fin belønning i slutænden dock :-)

Skrevet

Jeg er også en av de som har godt opp veldig mye, men trøster meg med at legen sier jeg har masse vann i kroppen. Sist jeg sto på vekta var det 19 kg opp :( UFF UFF... Men håper det går av like lett denne gangen som sist. Da gikk jeg opp ca 20 kg og ned igjen nesten 30.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...