Gå til innhold

Når begynner babyen å hikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 29 nå, og har ikke kjent dette... bare lurer på når de begynner?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei! min har hikket iallefall siden uke 28, det var da jeg husker jeg la godt merke til det.. og nå er jeg i uke 37+3.. og det er ikke akkurat bare behagelig med den hikkingen, hikker ca 3 ganger om dagen og holder på veldig lenge om gangen også... men mange av mine venninner som også går gravide har ikke kjent noe til hikkingen under hele svangerskapet. så det er vel ikke alle som kjenner den, eller så er det ikke alle unger som hikker.. det er jeg ikke sikker på egentlig :-)

Skrevet

korleis kjenner hikkingen ut?? Eg er i veke 29 men trur ikkje eg har kjent noke enda

Skrevet

korti har du termin forresten Gravid-83-?

Ser ut som at me ikkje er så langt fra kvarandre

Men eg er 29 i følge bim

Skrevet

min lille, begynte å hikke tili, var på 3d ultralyd i uke 11 og da hikket den lille. men det vistes ikke utenpå før uke 23 ca på meg. i uke 27 hoppet hele magen, og det kjentes veldig godt:) og slik er det nå også:)

Skrevet

Jeg sjekkte ut babyen min på ul når jeg var 12uker på vei, og da ver det allerede hikking! begynnte og kjenne hikkingen uke32 :)

Skrevet

Hei ja!!

Jeg har termin 22. november ifølge UL, 23. i følge mens, og skal etter planen føde på Haukeland når den tid kommer...!! Fryktelig lenge å vente!! Ble litt bekymret når babyer begynner å hikke i uke 11-12, jeg har seriøst ikke kjent en dritt!! jaja... får håpe det står bra til :)

Skrevet

det er vell ikkje så farlig så lenge me kjenner spark vell??

Eg har heller ikkje kjent noke hikking.

veit ikkje korleis det skal kjennes ut.

Men så artig då, eg og har termin 22 november og 24 november i følge mens. Eg er fra Hordaland men eg bur i sogn og fjordane så eg skal føde her

Skrevet

Neida, får satse på at alt er i orden, spark er det nok av... eller, iallefall liv og røre, tror det begynner å bli litt trangt der inne, så jeg

kan plutselig få en fot som prøver å presse seg ut eller en arm som står "ut" av magen... morsomt... får satse på at hikking evt. kommer etterhvert :)

Oi, du skulle bodd i bergen da, det hadde vært kjekt! Jeg er selv førstegangs, 23 år, og alt er nytt å spennende :)

Skrevet

Eg og er første gangs 24år, så alt er nytt og spennende for meg og!!

Gleder meg kjempe masse til babyen kommer.

Men når eg leser innpå her så er det så mangen som er rundt termin no også er det så lenge til eg er der sjølv!!

Skrevet

Ja, jeg føler også at jeg ikke hører helt "hjemme" her, alt går jo i modning og fødsler og slimpropper osv!!!! hehe... jaja, på et blunk er vi der vel selv også :)

Skrevet

Ja det går vell fort nok, hehe

Har du kjøpt inn masse ting så du begynner å bli

klar?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...