Qvilla Skrevet 4. september 2006 #1 Skrevet 4. september 2006 Er det noen som har erfaring med Temdem-Lift vogna som selges på www.alexi.no? Ønsker å høre enfaringer folk har i forbindelse med søskenvogn. Vi vurderer å kjøpe Brio sin double wave, vet at den er mye tyngre enn f.eks OTH, GT, etc, men vi vurderer kanskje at babyens komfort er viktigere enn mine behov for å ha en lett og liten vogn. Jeg tror dempingen i tradisjonelle vogner (simo, brio, emmaljunga) er bedre enn i disse lette vognene? Hva tror dere?
Qvilla Skrevet 5. september 2006 Forfatter #2 Skrevet 5. september 2006 Hei er det ingen som har noen tanker vedr. valg av barnevog i forhold til den komfort til babyen. Easywalker er en tøff vogn, men har ingen demping annet enn lufta i hjulene.... dette gjelder flere liknede 3-hjulinger... Er den ingen som kjenner til Tandem-Lift vogna på alexi.no?
Nuffa Skrevet 5. september 2006 #3 Skrevet 5. september 2006 Hva med brio sin? Double Wave, eller noe. Den virker lett å trille + at den har full liggestilling og plass til softbag´er... Har ikke personlig erfaring, har selv en GT og den fungerte perfekt som søskenvogn den perioden jeg hadde behov for det. Da var min sønn nyfødt og min datter 2 år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå