Gjest Skrevet 4. september 2006 #1 Skrevet 4. september 2006 Har siden kl. 05 i dag hatt veldig vonde kynnere som har kommet hvert 3-4 min. Det har roet seg litt nå, men har mens-smerter og vondt nederst i ryggen.. Typisk er babyen VELDIG aktiv i dag og sparker, så jeg er helt sår innvendig. Men,er selvfølgelig glad hun har det bra! Er dette modningsrier? Noen som vet hva som skjer med kroppen min? Er i uke 35, så fødselen er vel ikke i gang riktig enda? Skal på sykehuset til onsdag og har ikke lyst å "løpe" (vagge) opp dit nå og mase.. Har ikke sett noen slimpropp eller noe annet guffent som skal tilsi at fødselen er i gang. HJELP!
Gjest Skrevet 4. september 2006 #2 Skrevet 4. september 2006 Det har jeg også opplevd og jeg ringt sykehuset og "maste" (det er jobben deres å passe på oss vettu) De mente at hvis det går over når du slapper av er det ikke noe å bekymre seg over, så legg deg ned og hiv innpå et glass vann. Hvis det fortsetter bør du ringe. Antageligvis bare modningsprossessen, men bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite.
Gjest Skrevet 4. september 2006 #3 Skrevet 4. september 2006 Jeg har det mest når jeg ligger, så jeg prøver å unngå det siden det er så vondt. Jeg får vel bare se det an utover dagen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå