Prøver igjen :-) Skrevet 4. september 2006 #1 Skrevet 4. september 2006 Jeg vil så gjerne gi dere alle sammen en stooor klem og takke så mye for at dere har vist omtanke og støtte i den forferdelige situasjonen vi befinner i oss akkuratt nå. Dere er helt utrolige jenter og jeg føler at jeg er berørt av deres bønner. I går kveld fikk jeg ikke ro i sjela mi, så jeg dro alene opp til Rikshospitalet for å se min Prinsesse Clara for siste gang. Jeg fikk holde henne inntil brystet mitt, varme henne (hun var jo kald fra kjølen), jeg hadde skrevet et langt brev som jeg leste for henne. Hun fikk bamse, fotball kort av store bror og bilder av oss. Vi fikk være sammen i over 1 time og det var så utrolig godt å få snakke til henne alene og forklare hvor høyt vi elsker henne og at hun må tilgi oss for valget, men at det var av kjærlighet til henne at valget ble tatt. Jeg fortalte eventyr og sang fine sanger for henne. Og mang en bønn ble bedt. Dette var for meg en veldig fin avskjed, og som jeg i dag er veldig glad for at jeg gjorde. Nå hviler hun i fred og skal bli gravlagt på minnelund med mange andre små engler som har reist til himmelen. Jeg har alltid hatt en slags angst for å dø, men nå er det snudd til en god tanke for da skal jeg møte Prinsessa mi igjen. Håper det er ok at jeg skriver om dette her, fordi jeg føler det så godt å fortelle om det, det er som en terapi for meg, og at jeg føler at jeg er så glad i dere jenter her inne. Dere kan forstå meg bedre enn mange andre, fordi dere er gravide selv. Tusen takk igjen for mange varme tanker og bønner og at dere har tent et lys for Prinsessa mi. Dere vet ikke hvor godt det føles for meg. En stooooooooooooor klem til dere alle sammen og lykke til i svangerskapene.
Tskjekjerringa på OVERTID Skrevet 4. september 2006 #2 Skrevet 4. september 2006 Vet ikke hva jeg skal skrive, men håper det går litt bedre med deg for hver dag som går............. Tenker på dere!
b.alias Skrevet 4. september 2006 #3 Skrevet 4. september 2006 kjære deg leste innlegget ditt igår, og klarte ikke gi deg noen trøstende ord.... Jeg gråt og gråt av medlidenhet, og du er i mine tanker hele tiden. Jeg forstår ditt valg, selv om mange måtte mene noe annet. Har vært gjennom så mye selv.Er 6 gang gravid nå, i 18 uke. Har ingen barn fra før...så jeg har vært gjennom MA, EXU og selvvalgt aborter.. Lykke til videre. Ta tiden til hjelp. varm klem fra meg
LizzyG Skrevet 4. september 2006 #4 Skrevet 4. september 2006 Vil bare for det første si kondolerer med den lille prinsessen deres. Håper dere klarer å stå sammen i sorgen og minnes Clara. En stor klem til hele familien fra meg.
en liten i magen Skrevet 4. september 2006 #5 Skrevet 4. september 2006 Er så rørende å lese dette, så bra at du fikk tatt en skikkelig god avskjed med henne alene, det hjelper deg nok mye i fremtiden! Lykke til videre og ta vare på dere selv..
Gjest Skrevet 4. september 2006 #6 Skrevet 4. september 2006 gråter igen da jeg leser dette om lille prinsessa..... Har ikke ord..... Tenker utrolig mye på dere alle sammen.... Stå sammen og gi ikke opp ;o) Stor klem
Gjest Skrevet 4. september 2006 #7 Skrevet 4. september 2006 Det er helt i orden at du skriver det her.. Det dere har gått gjennom nå og det som venter dere går ikke an å forklare, det må opplevest. jeg sjønner hva du mener med å være redd for å dø, men det kan lett bli snudd som du sier. En dag får du møte lille Clara i himmelen, hun fikk kanskje ikke ett liv på jorden, men vil likevell starte ett godt liv i himmelen. Husk at Clara har det ikke vondt der hun er nå, hun har det fantastisk. den dagen dere møtes vil hun kjenne dere igjen. Lykke til videre
Gjest Skrevet 4. september 2006 #8 Skrevet 4. september 2006 Kjære dere alle sammen. Tårene triller nedover kinnet mitt klarer ikke stoppe dem.Det er så utrolig sterkt å lese om dere.Flott at du fikk en slik stund sammen med vesle Clara.Ønsker dere lykke til i begravelsen som dere har frem for dere nå.Skal tenne ett lys for vesle Clara og dere som sitter igjen. Ikke til sammen ligning, men da pappa døde i juni var jeg med på å legge over og stenge kisten etter minnestunden vi hadde.Det var min siste farvel med pappa og jeg er så glad for den tiden jeg fikk alene med han.Ingen kan ta fra meg de minnene. Ta godt vare på minnene du har av Clara, hun kommer alltid til å følge dere på veien dere går videre alene uten henne. De beste ønsker videre. Klemmer fra Hege
Hanne og jentungen Skrevet 4. september 2006 #9 Skrevet 4. september 2006 Jeg beundrer hvor tøff du er:) Lykke til videre.
Cbabe med lille mannen Skrevet 4. september 2006 #10 Skrevet 4. september 2006 Tenker på dere, det du gjorde i går var så flott. Fint å få tatt orntlig adjø. Håper du finner en ro nå. Lykke lykke til videre.
Gjest Skrevet 4. september 2006 #11 Skrevet 4. september 2006 Jeg har to dikt jeg gjerne vil dele med dere.Lånt fra ett barn for lite forreningen sine hjemme sider.Fant dem da ett vanne par av oss mista vesle jenta si. Håper du synst det er greit. Kjære mamma Jeg er bare en liten baby og jeg ble ikke lenge her. Jeg dro til Jesus istedet nå venter jeg på deg her. Jeg ser at du er trist at du lengter etter meg Sørger over din lille baby som måtte reise i fra deg. Men gråt ikke mer nå, mamma for jeg har det bare bra her er jeg sunn og frisk og leker med andre små. Vi er mange små engler her oppe og vi har alle en mor og far som vi passer på. Tenk,vi titter ned på dere akkurat nå.... -Sara- Nå er jeg en liten engel Nå er jeg en liten engel,mamma og pappa ! Jeg sitter på stjernene og titter ned på dere. Solen på himmelen er kjærligheten jeg føler for dere, regnet er mine tårer. Tordenet er mitt sinne over ikke å få ikke kunne være sammen med dere. Men jeg vil alltid være en nydelig liten engel og jeg vil vente på dere til dere en dag kommer... -Trine Barrusen- Synst disse to dikta er så nydelige og ville så gjerne få dele de med dere. Klemmer fra Hege
guttemamman:) Skrevet 4. september 2006 #12 Skrevet 4. september 2006 Kjære deg, dette hørtes ut som en verdig og god avskjed for deg og din vakre prinsesse... Ønsker deg og din familie lykke til fremover, og sendere en bøtte med varme og kjærlige klemmer...
Odinsen, Gulle & Lillebror Skrevet 4. september 2006 #13 Skrevet 4. september 2006 ønsker dere lykke til videre. tenker på dere og lille clara.
Anonym bruker Skrevet 5. september 2006 #14 Skrevet 5. september 2006 Vil bare si at jeg nok tror at det var det beste valgen for lillejenta deres. Forferdelig å skulle utsette et lite barn for vonde operasjoner og smertefulle nålestikk og alt som følger med... Men et vanvittig vanskelig valg likevel selvfølgelig og en stor, stor sorg. Jeg føler virkelig med dere....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå