Gå til innhold

Kadunk-kadunk-kadunk!


mayaya

Anbefalte innlegg

Vi har vært til legen i dag, og fikk høre fosterlyden!!! For en herlig følelse!! Spesielt siden jeg ennå ikke har noen symptomer, og tror ikke det er sant, liksom.. Tok faktisk en ny test i forrige uke, da jeg trodde det var innbildning ;-)

 

I helgen når vi 12 fullgåtte uker, skal gifte oss, og offentliggjøre det før middagen/vinsjenkingen starter, mens folk ennå kanskje ikke har skjønt det!

 

JIPPI!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Måtte bare få det ut altså.... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så godt å høre, sånn har nemlig jeg det også. Er bare 5+2 jeg da, men har veldig få symptomer. Er bare veldig trøtt og av og til litt øm i brystene. Så jeg venter liksom hele tiden på at jeg skal våkne fra denne gode drømmen!

 

Lykke til med bryllupet, det høres ut som det blir litt av en gledesdag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, man skal jo være glad for det også, når man ikke er dårlig, men enkelte dager har jeg nesten (bare nesten) kunne tenkt meg å ha kvalme og ømme pupper osv...

 

Men da Dopplerapparatet lot meg høre lyden av et minimenneske i dag, ble det veldig virkelig :-)

 

Er i lykkerus ennå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så herlig!!! :) Jeg skal til første legekontroll på torsdag, er da 12 uker, håper også å få høre hjertelyden. Gleder meg! :)

 

Lykke til med bryllupet til helgen, håper det blir kjempefint, det gjør det nok sikkert med en sånn nyhet å starte festen med! :)

 

Klem,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...