Gå til innhold

Kadunk-kadunk-kadunk!

Anbefalte innlegg

Vi har vært til legen i dag, og fikk høre fosterlyden!!! For en herlig følelse!! Spesielt siden jeg ennå ikke har noen symptomer, og tror ikke det er sant, liksom.. Tok faktisk en ny test i forrige uke, da jeg trodde det var innbildning ;-)

I helgen når vi 12 fullgåtte uker, skal gifte oss, og offentliggjøre det før middagen/vinsjenkingen starter, mens folk ennå kanskje ikke har skjønt det!

JIPPI!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Måtte bare få det ut altså.... :-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6186459-kadunk-kadunk-kadunk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så godt å høre, sånn har nemlig jeg det også. Er bare 5+2 jeg da, men har veldig få symptomer. Er bare veldig trøtt og av og til litt øm i brystene. Så jeg venter liksom hele tiden på at jeg skal våkne fra denne gode drømmen!

Lykke til med bryllupet, det høres ut som det blir litt av en gledesdag :)

Ja, man skal jo være glad for det også, når man ikke er dårlig, men enkelte dager har jeg nesten (bare nesten) kunne tenkt meg å ha kvalme og ømme pupper osv...

Men da Dopplerapparatet lot meg høre lyden av et minimenneske i dag, ble det veldig virkelig :-)

Er i lykkerus ennå!

Å, så herlig!!! :) Jeg skal til første legekontroll på torsdag, er da 12 uker, håper også å få høre hjertelyden. Gleder meg! :)

Lykke til med bryllupet til helgen, håper det blir kjempefint, det gjør det nok sikkert med en sånn nyhet å starte festen med! :)

Klem,

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...