To_små_prinsesser Skrevet 4. september 2006 #1 Del Skrevet 4. september 2006 Det gjør jeg, men ikke mannen min, så derfor håper jeg at jeg klarer å overbevise ham... Vi har Rebekka fra før... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymmammatil3 Skrevet 4. september 2006 #2 Del Skrevet 4. september 2006 Syns det er fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 4. september 2006 #3 Del Skrevet 4. september 2006 Mathea er kjeeempe fint =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. september 2006 #4 Del Skrevet 4. september 2006 Jeg synes overhodet ikke det er fint. Beklager.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aagder Skrevet 4. september 2006 #5 Del Skrevet 4. september 2006 Sorry, liker det ikke. For "tilgjort" liksom. Kan ikke skjønne hvorfor det er så populært Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 4. september 2006 #6 Del Skrevet 4. september 2006 Jeg synes det er kjempe fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prysseluskan Skrevet 4. september 2006 #7 Del Skrevet 4. september 2006 Mathea er kjempefint, men jeg synes Marthea er enda finere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kajak&Daniel Skrevet 4. september 2006 #8 Del Skrevet 4. september 2006 Ja, jeg liker Mathea:) Søtt navn, til en søt liten jente:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. september 2006 #9 Del Skrevet 4. september 2006 Det er mere 'tak' i Marthea. Mathea er søtt, men veldig populært nå. Det er et veldig 'bløtt' og mykt navn. Blir kanskje 2-3 Mathea'er i hver klasse om noen år? Men blås i det, om du virkelig vil ha navnet. Det er et fint navn, uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 4. september 2006 #10 Del Skrevet 4. september 2006 Ja, det gjør jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 5. september 2006 #11 Del Skrevet 5. september 2006 Mathea er fint. Men dersom mannen din ikke liker det, kan det være lurt å begynne å lete etter andre navn. Du vil vel at han også skal like navnet på dattera si? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå