Gå til innhold

Noen som kan svare på dette???

Vibeke&gullguttene:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei alle med liten skatt i magen:)

Noen som merker hikk fra babyen? Jeg er i uke 35 nå og lietn i magen hikker minst 5 ganger i døgnet.. Er ganske slitsomt... Særlig på natta:( Flere som har det sånn?? Er det normalt??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres sånn ut. Synes alle babyer hikker utenom min.. Men så er jeg bare i uke 20 da :)

Skrevet

Natalie hikket konstant fra jeg var sånn ca 19 uker på vei :) innmari irriterende, men absolutt ikke farlig.. De svelger litt fostervann når de øver seg på å puste..

Skrevet

Babyen min hikker endel for tida! Mami19: Skulle ikke jenta di hete Emilia? *confused*

Skrevet

hehe det er ikke henne... mami87(over) har en datter på nærmere 5 mnd.

Skrevet

Ja, det er nok lille nurke ditt som hikker=) det er helt normalt at barnet hikker en del på slutten, det trener lungene dems:)

mvh.

Skrevet

Ååå.. Hehe.. Kan den beryktede ammetåka legge seg i uke 22? Noe er i hvertfall galt.. Tror kanskje hjernen min bruker så mye tid på å tenke på babyen at det blir helt susete oppi der..P

Beklager Mami19 og Mami87.. Jeg skal prøve og ikke blande dere sammen igjen (men jeg lover ingenting, legg merke til PRØVE) hihi=)

Skrevet

Ja, bebien min hikker en del også, kanskje opp til 5 ganger i døgnet. Men stort sett ikke mer enn 2-4 ganger. Det varer ikke så lenge da, gir seg etter noen minutter hos meg...

Skrevet

Her kan hikken vare i opp til en halvtime...Od det er frustrerende når man prøver å sove på natta... hehe.

Skrevet

hihi... Jeg er i uke 21 (snart 22) og har kjennt gutten min hikke i flere uker nå! Det er litt irriterende når man prøver å sove :) men ellers syns jeg det bare er koselig =) Hele magen hopper hihi... :)

Skrevet

Hehe, er nok ikke mami87 jeg! :) Mange som har tatt litt feil der.. Du er ikke den første! ;) Tihi!

Men er nok Mami19 jeg.. Født i 86! ;)

Er lov til å blande litt innimellom! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...