Flippflapp Skrevet 4. september 2006 #1 Del Skrevet 4. september 2006 jeg er nå snart forbi min 6 uke......Jeg går rund og får slike kvalme anfall.......er ikke mye som skal til...bare en lukt eller.....syn av noe.....eller om det er tidlig om morgenen. Men blir utrolig kvalm av å sitte på i bil......blir bilsyk bare av å sette meg inn io bilen! noen andre som har det slikt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pirkeanonym Skrevet 4. september 2006 #2 Del Skrevet 4. september 2006 Kjenner meg veldig igjen i det du sier. Jeg er faktisk sykemeldt fra jobb pga lukter. Jeg brekker meg hele tiden av den minste ting. Har slutta å røyke, så luktesansen er bedre enn på mange år nå:-) Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma i aprli Skrevet 4. september 2006 #3 Del Skrevet 4. september 2006 i det siste har jeg også hadd det slik, bare jeg åpner kjøleskapdøra brekk jeg meg =( det er fryktelig vondt..... jeg har det slik som du når det gjeld bil også ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk. Vable Skrevet 4. september 2006 #4 Del Skrevet 4. september 2006 Jepp, kjenner meg igjen i det med bilen. Har aldri vært bilsyk før nå... Jeg også blir av og til kvalm bare ved tanken på å sette meg inn i en bil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trillet Skrevet 4. september 2006 #5 Del Skrevet 4. september 2006 hehe.. jeg er også akkurat likens! Brekker meg av søpla, brekker meg av å se i kjøleskapet, brekker meg av å hoste, blir kvalm i bil.. osv... I går spydde jeg så hardt at jeg sprengte blodkar rundt øynene!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå