Gå til innhold

Får man mindre symtp på EL hvis egget blir befruktet?

Anbefalte innlegg

Skulle hatt eggløsning for ca en uke siden, pleier alltid å ha symptomer som vondt i magen og slim, men syntes ikke jeg hadde det nå. Kan det hende at det er et egg som har blitt befruktet da??? Håper det............Men jeg drakk i helgen, kan det ha gjort noe skade???

Fortsetter under...

El-slimet kommer vanligvis 1-2 dager før el, og da har jo ikke egget blitt befruktet enda så manglende el-slim er ikke tegn på befruktning. Det samme er det med el-smerter, de kommer når egget løsner og begynner sin 24-timers ferd nedover, og egget blir befruktet etter at det løsner.

Kanskje du ikke har hatt el denne måneden, i og med at du hver måned ellers pleier å merke det så godt?.. Ellers så er det mange som ikke merker el eller bare merker den noen ganger, så du kan jo ha hatt el selv om du ikke hadde slim eller smerter.

Dersom egget er befruktet fester det seg 6-8 dager etter el, og da påstår noen at de kan kjenne dette litt som lignende el-smerter og noen får bittelitt blodig utflod.

Jeg tror ikke alkoholdrikking påvirker om du kjenner el eller ikke, eller om du hadde el eller ikke.

Lykke til med ventingen frem til ikm da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...