Gå til innhold

Er det normalt...??

♥Dominick♥mammas♥prins♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på ultralyd forje uka...noe som jeg hadde gledet meg til leeeenge..men så skulle jordmora sette termin så endte hun opp med samme dato som de har hatt sida jeg ble gravid...hmm syns det var litt rart jeg latså.flere som har opplevd dette??

Ellers var det kjempe spennende på ultralyden,men ble litt skuffa dah jordmora ikke kunne se hva det ble sida barnet lå feil...jeg som hadde gledet meg veldig til å vite hva jg får..har på feelingen at jeg får ei jente å d er liksom det jeg faktisk meste har lyst på..oxooxo

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk samme termindato jeg også, og jormora kunne ikke se kjønn. Ble litt skuffet, men men,

Skrevet

Jeg ble flyttet bare to dager frem...tror det kommer an på hvor sikker du er med dato for siste mens osv.... ble litt satt ut selv...hehe. Hadde fryktet å bli satt noen uker tilbake, men...vi var jo heldige der da :)

Skrevet

Var faktisk litt skuffet på ultralyden jeg også. Bildene var litt for utydelige og jordmora kunne ikke sikkert se kjønnet, men trodde det ble jente (men ikke sikkert). Skal heldigvis på ny ultralyd 19.09 og håper det er sjanse for å se kjønnet da :-) Men ellers var ungen rask og frisk og det er jo egentelig det viktigste da, så jeg burde egentelig ikke klage!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...