7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 4. september 2006 #1 Skrevet 4. september 2006 Hodet er festet !!!! Mensmurringene er forberedelser til fødsel !!! stikkingene er fordi han klemmr på nerver !!! Så da fikk jeg noen svar... Jøssenammen det er jo bra .. :=) Men æsj.. jeg hater at lege og jordmor har forskjellig vekt.. blir alltid deppa av å veie meg hos jm og glad hos legen.. hmmm.får vel heller ta utgangspunkt i vekta hos legen,det var jo der jeg veide meg første gangen .. uff.. selv om jeg i grunn ikke har noe å klage på .. synes bare 2,5 kg på 2 uker var drøyt... men det er vel fordi det er forskjellige vekter sikkert... jm sa det var bra .. hmmm.. blir spennende å gå til legen til uka da og se... da blir jeg sikkert glad igjen .. he he :=)Ungen har det jo bra inni der tross alt.. og de siste tre dagene synes jeg at fingrene har blitt litt mer hovne.. fått litt vann ,, det veier vel det og viljeg tro..??? dagens hjerte sukke;=)
Rut Bram Skrevet 4. september 2006 #2 Skrevet 4. september 2006 Oj, så bra! Har termin samme dag som deg, men her er ikke hodet festet ennå... har heller ikke mensmurringer ennå, så jeg regner med hun blir der inne en stund til...!
OktoberTussi Skrevet 4. september 2006 #3 Skrevet 4. september 2006 Jeg tror vann i kroppen veier ganske mye (for jeg har gått lite opp i vekt, men har ikke merket noe til hovne fingre og bein). Jeg er like langt som deg og er veldig spent på kontrollen på onsdag. Håper å få bekreftet at hodet er festet. Jeg vil helst ikke føde ennå, men jeg har lite lyst til å gå over termin. Smertene i hoftene blir bare sterkere, så jeg gleder meg til å få mulighet til å snu den utviklingen. Men jeg begynner å få litt småangst for fødselen. Jeg er så innmari spent på hvordan det vil gå, og jeg hater å ikke vite når det vil skje...
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 4. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 4. september 2006 Enig så enig ;=) har ikke gått opp mer enn normalen jeg heller,men det var det med hovne fingre.. trodde jeg skulle sliippe unna,men det har visst kommet litt.. 0-1 i ødem står det på skjema.. kjenner det litt i fingra bare.. håper ikke det blir verre:( Men i dag er det varmt også da,så vi får håpe det bøir bedre når det blir litt kaldere.. Spent på når knøttet vil ut gitt:) det kan jo plutselig skje i grunn:=)Vi får følge litt med på hverandre vi med samme termind da:=) Klem og ha en super dag :=)
kula 291011 Skrevet 4. september 2006 #5 Skrevet 4. september 2006 har termin dagen etter deg å her er det ikke festet.. hmm merker man når hode fester seg eller??
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 4. september 2006 Forfatter #6 Skrevet 4. september 2006 Jeg vet ikke.. jeg har hatt mye stikkinger i skjeden den siste tiden.. og mensmurringer ...dette er i hvertfall tegn på at det modnes og at han er på vei nedov er i bekkenet.. men sånn bortsett fra det vet jeg ikke om man merker selve festinga liksom..?? Natt til lørdag sov jeg nesten ikke pga stikkinger så det kan jo hende det var da det skjedde... usikker jeg altså:=) Var hos jm i dag og hun sa at hodet satt bom fast i hvertfall;=) er det tidlig tro?? Lurer på om det har noe å si på om han kommer før?? Jm sa at i følge en del leger så betyr det det,men det var visst ikke hennes erfaring.. sukk .. hun hadde vært borti tilfeller der hodet hadde festet seg nesten 8 uker før termin.. håpe håpe.. vil ha'n ut snart:=)
OktoberTussi Skrevet 4. september 2006 #7 Skrevet 4. september 2006 Jeg fikk beskjed om at på førstegangsfødende så er det så vanlig at hodet fester seg tidlig at det ikke blir sett på som tegn på fødsel før termin. Stikningene alle nevner som nedpress har jeg ikke merket noe til, derfor tror jeg ikke jeg er i gang med modningen. Men jeg kjenner at babyen tar spenntak med beina og presser seg nedover. Tror det begynner å bli trangt for den. Får ikke så kraftige spark lenger, mer bølgende bevegelser.
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 4. september 2006 Forfatter #8 Skrevet 4. september 2006 Det gjør jeg og .. det er ikke spark spark liksom.. men en skikkelig kembo kålmark.. he h e.. og noen ganger stikker foten ut av siden min.. he he helt snålt.. nei festinga er ikke noe tegn på fødsel,men det er jo lov å håpe at man slipper så lenge over tiden.. uff ameg,.. dere er sikkert like lei som meg Nedpress hadde jeg masse forrige uke .. og uka før det .. tror den begynte å feste seg da.. det tar sikkert litt tid fra den begynner festinga til den sitter bom.. nå skal han bare bli litt fetere så kommer'n ut ... gleder meg ;=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå