Gå til innhold

Titter inn litt :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har holdt til på "bli gravid" kom inn der først, og vært rene bestemora....men nå har jeg testa meg i dag...og der stod det GRAVID :)

Så det er håp for oss over 35 også :-)

Sender over masse øsnker om at alle blir med videre til 1 trimester snart. Alle har fortjent å få en spire i magen....og aller mest få et lite barn 9 mnd etter.

Så lykke til damer :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye! Jeg også testet positivt idag, og sitter fortsatt og skjelver... Dette er så STORT!!!!!

Måtte vi begge klare å holde spirene våre i magen i 40 uker, og føde friske, skjønne barn :-)

Skrevet

Gratulerer begge to! Håper dere får 40 fine uker uten de store plagene og komplikasjoner. Håper at vi er flere som kommer inn i denne september-stimen!

Skrevet

Gratulerer :-) Tar gjerne imot litt baby-støv her!

Skrevet

Gratulerer fra meg til begge to. Håper dere er starten på høst rushet og mange av oss følger etter. Lykke til videre jenter

Skrevet

Gratulerer så mye!! Jeg liker trenden som er her inne idag, håper den holder seg en stund...til det er helt tomt her inne...det hadde vært no det. : )

Ha en strålende høst, ta godt vare på deg selv og den lille spiren....

Skrevet

Så flott at jenter på min alder blir gravide. Det betyr at det kanskje er håp for meg også. Håper alt står bra til med deg og at du får et flott svangerskap.

Skrevet

Alle gode nyheter mottas med takk!

Gratulerer-og lykke til med svangerskapet!

Skrevet

GRATULERER SÅ MASSE:))))

Lykke til!!!!

Skrevet

Gratulerer begge to!!!Ta vare på dere selv og spirene.

Vi kommer etter i tur og orden!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...