Storebror & Lillesøster Skrevet 4. september 2006 #1 Del Skrevet 4. september 2006 ....Levi,selv elsker jeg det,men manne min er ikke helt begeistret for det...hva syntes dere? Noen som har noen andre forslag til et lignende navn,samme stil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
To_små_prinsesser Skrevet 4. september 2006 #2 Del Skrevet 4. september 2006 Kjempefint!!! Liker også Aron... Men Levi er kjempefint synes jeg. Lykke til ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jippi74 Skrevet 4. september 2006 #3 Del Skrevet 4. september 2006 Kjempefint. Litt spesielt, men kort og greit! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. september 2006 #4 Del Skrevet 4. september 2006 Levi er et nydelig navn! Hmmm.. Aron (som nevnt over) Leon Isak Remi (nydelig navn, synes jeg) Silas Nias Ville (finsk navn, tror jeg) Max Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. september 2006 #5 Del Skrevet 4. september 2006 fint det ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Storebror & Lillesøster Skrevet 4. september 2006 Forfatter #6 Del Skrevet 4. september 2006 Flere som kan si sin mening??? Får ikke mannen med på dette,og jeg vil,vil,vil,vil,vilog VIIIIIIIL ha det!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 4. september 2006 #7 Del Skrevet 4. september 2006 Levi er nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 5. september 2006 #8 Del Skrevet 5. september 2006 Jeg er nok enig med mannen din. Synes ikke Levi klinger så fint, egentlig. Andre forslag som mannen din kanskje liker også, kan være Eilif, Heine, Leo(n), Linus, Theo, Torje, Viljar Tja, det var hvertfall noen jeg synes kan være litt i samme stil, eller litt lignende. Hva synes du? Og mannen din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Storebror & Lillesøster Skrevet 5. september 2006 Forfatter #9 Del Skrevet 5. september 2006 Liker noen av de,men mannen min liker ikke slike navn,han liker "vanlige" navn som Fredrik,Kristian og Eirik,så hvis ikke jeg får overtalt han så blir det vel noe sånn,liker også disse navnene,men jeg syntes Levi er så UTROLIG fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå