Heffalump mamma Skrevet 4. september 2006 #1 Skrevet 4. september 2006 Noen andre som har babyer med hikke?? Hun som bor inni magen min hikker hele tiden føler jeg. Ganske merkelig å kjenne på.. Er det normalt at de skal hikke mye??
¤SolaMi¤&lillesøs Skrevet 4. september 2006 #2 Skrevet 4. september 2006 Her hikkes det også veeeeeldig mye. Er ganske irriterende noen ganger,men men... Ja,er normalt,de trener opp lungene sine og slikt nå)
Gjest Skrevet 4. september 2006 #3 Skrevet 4. september 2006 er hikking akkurat som små kjempe svake spark/dunk/knips inni der? for hvis det er det så hikker min rimlig mye hun også... og lenge om gangen..
Mamma28MedSpire Skrevet 4. september 2006 #4 Skrevet 4. september 2006 jeg har en veldig rolig baby...lite spark og slik, kun bevegelser. Men hikke....DET kan hun! hikker ofte!!
Duddlidu Skrevet 4. september 2006 #5 Skrevet 4. september 2006 Du skal bare være superglad for mye hikke! Det betyr bare at babyen din er svært ivrig i å øve seg på å puste. Det prøver jeg å tenke på når babyen hikker så mye at det nesten er irriterende, blir ikke så irriterende lenger da
semilla83 Skrevet 4. september 2006 #6 Skrevet 4. september 2006 min baby hikker mye også! 3-4 ganger i løpet av en dag og periodene er jo så lange iallefall ca 10 min om gangen, og det syns jeg er lenge!!!!!! nesten litt irriterende det der altså... den rytmiske dunkingen, ikke alltiid like kjekt.. men da kjenner jeg iallefall at det er liv der inne, for nå mot slutten spreller den ikke like mye som før :-)
hamster1, nydelig jente 28.10 Skrevet 4. september 2006 #7 Skrevet 4. september 2006 HE HE... Jepp.. Men poden var værre da han bodde i magen. Han hikket svært mange ganger i løpet av dagen. Knøttet i magen nå hikker også flere ganger om dagen, men ikke så mye som, poden. Jeg har forresten også termin 25.10 :-)
jakm80 Skrevet 4. september 2006 #8 Skrevet 4. september 2006 Her hikkes det hele tiden, men jeg syns det er herlig! SKikkelig koselig å tenke på at det er en liten baby som ligger inni meg og hikker. Var på besøk og såg en nyfødt og da hikket både han og min lille inni magen : )
vibeke0310 Skrevet 4. september 2006 #9 Skrevet 4. september 2006 kjekkt når det hikkes koselig med litt plaging jenta mi hikkte når jeg var på ul så da fikk jeg og se hvordan det så ut når hun hikkte! kjempe kjekkt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå