Gå til innhold

da går jeg stille tilbake til "bli gravid" forumet...igjen...


Gjest

Anbefalte innlegg

Takk for svar om min brunlige utflod her inne. Men det var starten på SA. Igår aborterte jeg.

Det hjelper vel ikke så mye med statistikk og prosenter når man hele tiden innfaller i den minste gruppen.

Men jeg tror jeg må forsøke å tenke på helt andre saker fremover.

Livet er ikke rettferdig.

Jeg får bare takke for at det ikke var den siste egglederen som gikk... Så det finnes litt håp i fremtiden.

 

Lykke til dere andre her inne. Og stress minst mulig. Jeg har stresset en hel masse med renovering, flytt og økonomisk kaos. Når livet faller på plass igjen så kanskje sitter spiren hos meg også...

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så utrolig leit å lese dette. Har fulgt med på svarene du fikk her inne på forumet. Ta godt vare på deg selv fremover. Ønsker deg lykke til og velkommen til "bli gravid". der er jeg også;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Huff,nå ble jeg lei meg på dine vegne!

 

Håper du kommer snart tilbake her,det fortjener du!

Slapp av så lenge og kos deg med de du har rundt deg,de hjelper deg så godt de kan vettu!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Flippflapp...

 

Jeg vet du mener det som trøst, og den tanken takker jeg for. Men samtidig vil jeg si at ikke alt skjer for en grunn. Smerte og motgang er ulikt fordelt, og det finnes saker som er reelt meningsløse.

Jeg håper å være tilbake på 1 trimester, men ser mye mer frem til 2 trimester, passere den kritiske perioden...

 

Jeg mener ikke å bli irritert eller gjøre deg det av kommentaren til din trøst. Men jeg har møtt for mange mennesker i smertefulle situasjoner til å kunne la en sånn kommentar passere...

 

Lykke til med din lille baby i magen. Elsk henne eller han inderlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Vi er nok gått over til 2.trimester,men da er nok andre kjempekoselig mennesker her som vil ta godt vare på deg vettu!

 

Jeg håper du får det mye lettere neste gang og at spiren klorer seg fast med all sin makt da!

Det fortjener du!!!!!

 

Lykke til videre hvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei,

vil bare si at jeg vet akkurat hvordan du har det... Det eneste som hjelper en tid. Det var selfølgelig kjempe flott at folk sa de brydde seg og sa alt skjer av en grunn, det var sikkert ikke ment, du får en ny sjansje,nå vet du at du kan bli gravid osv.... Det hjalp meg svært lite at folk sa dette for å trøste, men etterhvert går tiden. Nå nesten et år etter har jeg gotatt det og tar meg selv i å si netopp dette til andre og meg selv. Men langt inne i tunnelen er det lys det tar bare litt tid....:-)

 

ønsker deg masse lykke til vidre....:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist å lese. Dette er vondt.

(og nei, sånt "skjer ikke for en grunn". (hvis en da ikke mener rent fysisk) Mistet selv i mai, snakket mye om det, og den eneste kommentaren jeg ikke kunne klare, var nettopp "det var nok en mening...", Nei, nei, nei. Verden er ikke rettferdig, det finnes ingen mening i sånt.)

 

Lykke til videre. Ta godt vare på deg selv. Håper du snart er her igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske jeg kunne si noe som fikk deg til å føle deg bedre, men jeg tror ord blir fattige her... Jeg vet ikke hvordan du har det, kan bare tenke meg til det, og det er vondt bare å høre om det, så jeg kan ikke forestille meg hvordan du, og mange andre som har mistet har det!

Det eneste jeg vil si er at jeg ønsker deg alt godt framover og lykke til! Neste gang er DIN tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner det er meningsløst og vanskelig å høre:det er nok en mening med det. Det eneste folk kanskje mener da er at spiren nok ikke var sterk nok,det er jo slik i naturen.Kun de sterkeste "overlever".Det er synd,men er virkeligheten.Beklager tapet ditt virkelig og føler med deg. En annen ting er jo at motgang gjør en sterkere... sånn at det på den måten "er en mening".Vet selv hvor urettferdig livet kan være og hvor "skjevt"fordelt det kan være...men tror ikke "gud gir oss mer smerte enn vi tåler"Håper livet behandler deg bedre fra nå av.Lykke til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, skulle ønske jeg kunne gjøre noe for deg :0(

Krysser alt jeg har for at en spire klorer seg fast hos deg snart.

 

Masse klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Anonym.

 

Han bærer meg når smerten er større enn jeg klarer, men det er ikke Han som gir meg den. Smerten er en del av det å være lite menneske på en jord med både vondt og godt Han har bært meg mange ganger, så denne gangen klarer jeg det ganske bra. Veksler litt fra sinne og inderlig sorg, til å bare ville begynne på nytt. Men jeg vet Han bærer meg. Det har Han alltid gjort...

Takk...

Har en underlig magefølelse over at livet er på vei til å bli bedre...

 

Legen mente forresten det med stor sannsynlighet var psykisk stress som kunne ha forårsaket aborten, og det stresset er der ikke neste gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for en teit kommentar. "alt skjer for en grunn"

like idiotisk som å si at "det var for det beste fordi noe var galt" eller bedre nå enn senere"

sorry, men jeg TÅLER ikke de kommentarene der!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Trøst* - *trøst*!!

 

Eg vet koss du har det. Var på UL, og spiren min var vekke!! Smertene eg hadde i helga var SA. Det er forferdelig vanskelig og trist, og akkurat nå så er det nesten som om en ikke gidder å reise seg ifra sofaen!

 

Men me må prøva igjen og håpa på at me får en spire igjen snart.. og hvem vet.. kanskje eg og du treffest her igjen på trimester 1. om ikke så lenge :) Håper på det!!

 

Klemmer **

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var trist å høre. Du er virkelig uheldig stakkar. Håper du kommer tilbake hit så raskt som du føler for det, skal se etter deg :)

Håper du har det noenlunde greit så lenge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville bare si at jeg er så inderlig enig med deg når du sier sier at Han bærer deg når smerten er større enn du klarer, men det er ikke Han som gir deg den. Da jeg mistet fikk jeg høre at "Gud har nok andre planer" og "Gud så nok at det ville blitt for mye for deg med en til" Det skulle liksom være "trøst". Nei, nei nei. Dette er jord og ikke Himmel. Sykdom og død er nå engang en del av livet her på jorda. Dessverre.

 

Ønsker deg lykke, lykke til videre. Håper du snart er tilbake her. Take care.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...