Gå til innhold

Desember: Lagt ut flere bilder

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så søte barn du har, morsomt å se bilder av de håpefulle :o)

Man danner jo seg bilder av hver enkelt her inne, men bildene

stemmer aldri overens med virkeligheten ;o)

Skal se om jeg får lagt inn et album selv...

klemz

Annonse

Annonse

På siden til fotografen vår ligger et bilde av Trygve. Det ble tatt da han var ca 5 mnd. Brukte det som hovedbilde i takkekortene ifm dåpen.

For de som vil se er adressen:

http://www.douglascarr.net/barn.lasso?-SkipRecords=20

(skal da komme opp et bilde av en kjempesøt (jada ... er helt objektiv nå) gutt i grønn selebukse.

Tre søte små

tusen takk..vi og syns jo så klart ho e heilt herlig.hehe..du vet de objektive foreldre.

Et lite sjarmtroll hvertfall..

Deilig alder no ja, full fart heile tio og skjer nokke nytt kvar einaste dag

Vi begynna på babymasasje og babysvømming imåro, puh mye nytt på ein dag, men guuu så eg gleda meg!:o)

For en blid og herlig gutt dere har.

Her er det sjelden vi får med oss smilet på bildet, for han blir så intenst opptatt av kameraet og blir bare sittende og gape (skriket som vi kaller han) mangler bare hendene om ansiktet... :o)

Må få se til å legge ut nyere bilder jeg også. Får legge ut bilde fra barnedåpen, så kan du jo se om det er noen "kjente" fra Uskedalen...

Ha en flotters dag da.

He, he sånn var storesøsteren, bare vi tok i kameraet så satte hun seg godt til rette og smilte det nydeligste smilet som var å se....

Selve fotografen da hun var 9 mnd var imponert, hun krøp etter henne etter 1 time og ville bli tatt mer bilder av...

Tror Even sitter og studerer kameraet og lurer på hvordan det smaker..... Skal ha ALT i munnen.... :o)

Mannen må bare få farta opp på den stasjonære pc`n så skal jeg gi beskjed,,,,

Fru G

Tror ho e mest lik på pappaen sin desverre,,hehe, neida e koselig d, men hadde vert kjekt om nokken syntes ho ligna litt på meg og.

Han sie ho masa lika masse som mora og har mitt tempremang, men d e no hvertfall noe,hihi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...