Anonym bruker Skrevet 4. september 2006 #1 Skrevet 4. september 2006 har i det siste blitt så var på lukt, og da spesielt mugg og hvitløk, syns at det stinker hvitløk overalt (og jeg spiser mye hvitløk og har aldri før reagert på den lukte) og så merker jeg et lite hint av mugg veldig ofte. Dessuten synes jeg at det lukter veldig hodebunn hvis jeg kommer for nærme folk. På grunn av dette går jeg rundt og er uggen hele tiden, men ikke ordentlig kvalm. Jeg biter også tennene veldig sammen hele tiden, og igår begynte jeg å skjelve etter bare en kopp med kaffe. Har dessuten kjent noen rare, "kneppende" følelser i korsryggen, og har hatt diare. Lurer på om dette kan være symptomer på graviditet, selvom det er nesten en uke til ikm?
Nela Skrevet 4. september 2006 #4 Skrevet 4. september 2006 Ja, det kan vel være symptomer selv om det er nesten en uke til ikm. Noen får veldig tidlig symptomer, mens andre ikke får symptomer i det hele tatt. Lykke til )
Anonym bruker Skrevet 4. september 2006 #5 Skrevet 4. september 2006 takk for svar. lykke til du også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå