Gå til innhold

Begynte med...

♥ emil06 +enya10 ♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

....bringebærblad kapsler i går og hadde sex på kvelden!;) I dag sitter jeg her med menssmerter og kynnere som er litt vonde...:) Kan det ha noe sammenheng tro??;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg og mannen har hatt sex hver kveld de siste kveldene. Det har ført til vonde kynnere og menssmerter hver natt, så det er nok en modning som skjer. Jeg tar også bringebærbladkapsler, som gir meg kynnere hver gang, men ikke vonde kynnere.

Skrevet

Hadde sex i går kveld. Har hatt mensmurringer i flere uker og vondt i rygg. I dag kom slimproppen, men det kom friskt blod også. Har ringt føden. Hvis jeg har lik fødsel som min mor, så sitter jeg med et barn i armene kanskje i morgen... Jeg har to terminer. 21.09 og 29.09... så en liten baby kan komme da

Både gruer og gledere meg veldig

Skrevet

såh....du skal snike i køen?? hehe...funker di,skal jeg "løpe" til butikken....=0)

Skrevet

har begynt med kapsler jeg også og synes at mensmurringene har tatt seg opp litt i styrke ja.. mulig de virker :=)

Skrevet

Hmm...begge deler har ingen virkning på meg enda. Jeg tror at jeg skal føde før termin, men føler det ikke slik...

Skrevet

Hei:)Sex hjelper,ingen tvil om det!Har ikke hatt en eneste kynner i sv.skapet og på lørdag begynte jeg også på bringebærbladkapsler og vi hadde sex..Vips der våkna jeg av vondter som varte i 20-30 sek,dette pågikk i 3-4 timer og så dabbet det av litt og litt utover søndagen..Proppen begynte å gå i går,den går forsatt,så når sambo kommer hjem blir det definitivt mer sengekos!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...