♥ emil06 +enya10 ♥ Skrevet 4. september 2006 #1 Skrevet 4. september 2006 ....bringebærblad kapsler i går og hadde sex på kvelden! I dag sitter jeg her med menssmerter og kynnere som er litt vonde... Kan det ha noe sammenheng tro??
Silje_33 Skrevet 4. september 2006 #2 Skrevet 4. september 2006 Ja, jeg og mannen har hatt sex hver kveld de siste kveldene. Det har ført til vonde kynnere og menssmerter hver natt, så det er nok en modning som skjer. Jeg tar også bringebærbladkapsler, som gir meg kynnere hver gang, men ikke vonde kynnere.
Gjest Skrevet 4. september 2006 #3 Skrevet 4. september 2006 Hadde sex i går kveld. Har hatt mensmurringer i flere uker og vondt i rygg. I dag kom slimproppen, men det kom friskt blod også. Har ringt føden. Hvis jeg har lik fødsel som min mor, så sitter jeg med et barn i armene kanskje i morgen... Jeg har to terminer. 21.09 og 29.09... så en liten baby kan komme da Både gruer og gledere meg veldig
Gjest Skrevet 4. september 2006 #4 Skrevet 4. september 2006 såh....du skal snike i køen?? hehe...funker di,skal jeg "løpe" til butikken....=0)
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 4. september 2006 #5 Skrevet 4. september 2006 har begynt med kapsler jeg også og synes at mensmurringene har tatt seg opp litt i styrke ja.. mulig de virker :=)
OktoberTussi Skrevet 4. september 2006 #6 Skrevet 4. september 2006 Hmm...begge deler har ingen virkning på meg enda. Jeg tror at jeg skal føde før termin, men føler det ikke slik...
Live har fått prinsen sin:) Skrevet 4. september 2006 #7 Skrevet 4. september 2006 Hei:)Sex hjelper,ingen tvil om det!Har ikke hatt en eneste kynner i sv.skapet og på lørdag begynte jeg også på bringebærbladkapsler og vi hadde sex..Vips der våkna jeg av vondter som varte i 20-30 sek,dette pågikk i 3-4 timer og så dabbet det av litt og litt utover søndagen..Proppen begynte å gå i går,den går forsatt,så når sambo kommer hjem blir det definitivt mer sengekos!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå