Snart firebarnsmamma! Fødeklar Skrevet 4. september 2006 #1 Skrevet 4. september 2006 Hva er det de gjør når noen utredes for ufrivillig barnløshet? Hvilke undersøkelser blir gjort osv?
Mamma til 2 søte jenter Skrevet 4. september 2006 #2 Skrevet 4. september 2006 Det lurer jeg også på. *dytter*
Gjest Skrevet 4. september 2006 #3 Skrevet 4. september 2006 Det blir foretatt gyn undersøkelse, innv ul og div hormonprøver blir tatt for å sjekke at det er som det skal. Og homrmon prøver skal også tas ut i syklus ( blir da sjema du får med deg og går på ditt lokale legekontor for å ta prøvene) for å sjekke at el har funnet sted. Mannen må bidra med sædprøve.
Snart firebarnsmamma! Fødeklar Skrevet 4. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 4. september 2006 jeg har et lite problem; jeg er kollega med en som sitter på legekontoret her, og har ikke noe lyst at hun skal vite at jeg prøver å bli gravid, for jeg går ikke overens med den dama.... Hva gjør jeg da???
kirsty*2barnsmamma Skrevet 4. september 2006 #5 Skrevet 4. september 2006 Vel, hun har taushetsplikt da, så ikke noe hun kan brin ge opp på fritiden liksom...men du kan jo alltids skifte legekontor eller gåprivat. Selv går jeg på volvat :-)
Snart firebarnsmamma! Fødeklar Skrevet 4. september 2006 Forfatter #6 Skrevet 4. september 2006 hva er volvat?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå