Mamma28MedSpire Skrevet 4. september 2006 #1 Skrevet 4. september 2006 Er det noen som vet om dette er til å anbefale å ha i vogna? Er har den på jysk for dårlig kvalitet?
Heffalump mamma Skrevet 4. september 2006 #2 Skrevet 4. september 2006 dytter litt på denne jeg. Noen som vet?
Edelweis Skrevet 4. september 2006 #3 Skrevet 4. september 2006 den er vel like vel å bra som andre skinn den! men husk at for at ikke vogn baggen skal bli fuktig nå på høsten er det lurt å legge en tynn isopor plate under madrassen slik at ikke kulda og fukten slår opp i baggen. bare et tips=) så kan jo skinnet ligge oppå madrassen, å da er du godt sikkret=)
Anonym bruker Skrevet 4. september 2006 #4 Skrevet 4. september 2006 Det er forskjell på kvaliteten på skinn altså! Det aller beste er det du får på Nøstebarn. Holder seg utrolig fint, blir ikke slitt ned av vekta sånn som andre skinn.
Anonym bruker Skrevet 4. september 2006 #5 Skrevet 4. september 2006 Er det vanlig, og legge isopor under madrassen i vogna??? aldri hørt før
lille-my *mor til Agnes* Skrevet 4. september 2006 #6 Skrevet 4. september 2006 Jeg kjøpte et lammeskinn på Baby Best. Det var mye billigere enn andre steder (riktignok på tilbud, da)så jeg spurte etter kvaliteten; men selvsagt svarte de jo at dette var et godt skinn... Dersom de skulle vise seg å ikke holde mål skal jeg nok saktens gå tilbake og reklamere =o)
bee* Skrevet 4. september 2006 #7 Skrevet 4. september 2006 I emmaljunga vognene er det isopor i bagvogna ( ihvertfall på duo vognen) lurt å ha hull i isoporen så det kommer luft til! JEg hadde ikke isopor i mi simo vogn!
* nurkimagen 2006 + 2010 * Skrevet 4. september 2006 #8 Skrevet 4. september 2006 Må vel bare passe på at det er ekte skinn, og ikke syntetisk skinn som enkelte butikker selger. mvh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå