Anonym bruker Skrevet 4. september 2006 #1 Skrevet 4. september 2006 Hei! Jeg vet jo hvordan man bærer en baby, men vet ikke hvilken måte som passer best til min 2 mnd gammel jente. Vil jo ikke holde henne for mye "stående" hvis det ikke er bra for ryggen hennes...? Bærer henne mest mot skulderen i "rape-stilling". I blant på magen med den ene armen min. Armen under magen og skrittet på en måte. Veldig sjelden i armkroken i "ammestilling" - som kanskje er den beste for henne og ryggen...?? (ryggen hennes) Noen råd?
Anonym bruker Skrevet 4. september 2006 #2 Skrevet 4. september 2006 Hei Da Vesla var liten, likte hun aldeles ikke å ligge i "ammestilling", så vi bar henne vel sjelden slik. Til vanlig bar vi henne i "rape-stilling" og noe mer halveis sittende, sånn at hun fikk sett litt av det som skjed rundt henne. Hun har ikke tatt skade av å ikke ha en liggende stiling da hun var liten, men du merker det fort på baby`en om hun blir sliten
Ranveig R Skrevet 5. september 2006 #3 Skrevet 5. september 2006 Så lenge det er nokon som held babyen (at ho ikkje f.eks. berre blir støtta opp med puter) får ho den støtta ho treng, var beskjeden eg fekk frå fysioterapeut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå